צילום: טל עוז / משרד הביטחון

שר הביטחון: "המציאות שבה רוב אזרחי ישראל מתגוררים בין גדרה לחדרה מסוכנת"

בעצרת אגף המודיעין בסימן מעבר צה"ל לנגב אמר גנץ כי, "נשדרג את התעסוקה. נעצים את הביטחון האישי. ונקבע ונדע כי מדינת ישראל כולה תצטרך להתגייס לצורך כך. נשפר את התשתיות ואת מערכת התחבורה, נבטיח הגעת רכבת לקרית המודיעין, כדי להזניק את איכות חייהם של המשרתים"

שר הביטחון, בני גנץ, נאם הערב (שלישי) בעצרת אגף המודיעין בסימן מעבר צה"ל לנגב, במעמד הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, ראש אמ"ן אלוף תמיר הימן וראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', בפארק נחל באר שבע.

בדבריו אמר שר הביטחון גנץ: "המציאות שבה רוב אזרחי ישראל מתגוררים בין גדרה לחדרה מסוכנת לחברה הישראלית. צה"ל היה חלוץ בהורדת בסיסים ויחידות רבות לנגב, ובשנים האחרונות אנו מאיצים את התהליך ופועלים כדי להוריד יחידות טכנולוגיות ובהן יחידות אמ"ן לכאן."

גנץ הוסיף: "אנו מחויבים לכך שכל התהליכים הנדרשים יותנעו, והחזון יהפוך למציאות. לצורך הגשמתו – נייצר את התנאים לכך שמי שמשרת ומתגורר כאן יעשה זאת קודם כל מטעם של שליחות אבל לא יצטרך להסתפק בשליחות ובציונות בלבד: נחזק את מערכת הבריאות, ומערכת החינוך.

עוד אמר גנץ, "נשדרג את התעסוקה. נעצים את הביטחון האישי. ונקבע ונדע כי מדינת ישראל כולה תצטרך להתגייס לצורך כך. נשפר את התשתיות ואת מערכת התחבורה, נבטיח הגעת רכבת לקרית המודיעין, כדי להזניק את איכות חייהם של המשרתים כאן, כמו של התושבים כולם. חשוב לנו לתת לכם את כל התנאים להישאר במערכת, להמשיך להתקדם בה – כסטודנטים, כזוגות צעירים, כהורים."

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גנץ הגנב הפושע צריך לשבת בכלא יחד עם טיוון הצורר הרוסי .שניכם תפתחו בית לנוכלים . אתה קורא לעצמיך שר בטחון . גם בכזה לא היו מקבלים אותך איש עלוב וגנב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו