FLASH90

פרופ' אש: "אין האטה בתחלואה" • האם יטילו הגבלות נוספות בחגים?

מנכ"ל משרד הבריאות התייחס לחיסון השלישי ואמר: "אני מקווה מאוד שלא נצטרך כל חצי שנה חיסון, ויכול להיות שזה יהיה כמו שפעת - חיסון שנתי" • על דבריה של שרת החינוך אמר כי "צריך לקחת את הקורונה בצורה רצינית"

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, התייחס הבוקר (ראשון) בראיון בכאן ב' לנתוני התחלואה העדכניים מסוף השבוע, ועידכן כי "אתמול אובחנו 2,080 מאומתים חדשים". הוא ציין: "שיעור הבדיקות החיוביות עבר את ה-3% ואנחנו לא רואים האטה בתחלואה".

פרופ' אש הדגיש: "אנחנו עוקבים אחרי הנתונים. יכול לומר ולהרגיע שמספר המונשמים לא עלה מאוד, אבל זה בהחלט מדאיג אותנו". בהמשך הרגיע ואמר כי הוא לא צופה כרגע שיהיו הגבלות נוספות בחגי תשרי.

בריאיון לרן בנימיני בכאן רשת ב אמר אש: "אנחנו עוקבים אחרי המספרים וככל שנצליח לשלוט במספר החולים שמצבם קשה אז נצליח לעבור את החגים ללא מגבלות נוספות".

על מבצע החיסון השלישי הסביר כי "יכול להיות שהחיסון השלישי יספיק ליותר זמן, הוא צפוי להפחית בשבועות הקרובים את מספר החולים שמצבם קשה. אני מקווה מאוד שלא נצטרך כל חצי שנה חיסון, ויכול להיות שזה יהיה כמו שפעת – חיסון שנתי".

בנושא החיסונים בבתי הספר ודברי שרת החינוך יפעת שאשא ביטון שהוגדרה כ'מכחישת קורונה', אומר פרופ' אש כי אפשר להגיע להסכמה. "צריך לקחת את הקורונה בצורה רצינית".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שקרונה!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו