Yonatan Sindel/Flash90

עמיחי שיקלי יעבור לליכוד? זה הסקר שהציג לו בנימין נתניהו

הח"כ "המורד" שסירב לבגוד בעקרונותיו הימניים ולא הצטרף לממשלה עם השמאל הקיצוני והערבים, לא יעבור לבד את אחוז החסימה אך צפוי להעניק תוספת כח למפלגת הליכוד • וגם: מה יקרה אם ירוץ עם הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו?

ח"כ עמיחי שיקלי ממפלגת ימינה, היה היחיד מבין חברי המפלגה של ראש הממשלה נפתלי בנט שלא בגד בעקרונותיו הימניים ונותר נאמן לאידיאולוגיה שלו, בכך שלא הצטרף לממשלת השמאל הקיצוני עם רע"מ.

כאשר ברור כי הוא לא ימשיך במפלגת ימינה בבחירות הבאות, אך מצד שני הוא הפך לנכס אלקטורלי בשל עמידתו האיתנה על עקרונותיו, בחנו בסקר שנערך את סיכוייו ואת האפשרויות העומדות בפניו.

יקי אדמקר מדווח באתר וואלה, כי את תוצאות הסקרים הציג בפניו יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, ומהם עולה כי אם יצטרף למפלגת הליכוד, המפלגה תקבל תוספת כח של מנדט בבחירות הבאות.

לעומת זאת, אם יתמודד במפלגה אחת יחד עם הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו, המפלגה שלהם תעבור את אחוז החסימה עם 4 מנדטים. בהתמודדות עצמאית, הוא לא עובר את אחוז החסימה.

יצוין כי כחלק מההתקרבות בין שיקלי לנתניהו, בחר היום הח"כ הימני שנשא את נאום הבכורה שלו בכנסת, בראש האופוזיציה שיברך אותו – ולא כנהוג שראש המפלגה עולה לברך את הנושא נאום בכורה על הדוכן.

לידיעה שפורסמה כאמור באתר וואלה, סירבו כל המעורבים, מפלגת הליכוד, עמיחי שיקלי ויעקב ברדוגו, למסור תגובה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו