Yonatan Sindel/Flash90

בנט בהודעה קולית: "מי שמעל גיל 60 ועוד לא התחסן נמצא בסכנה מיוחדת"

"מי שבן 60 ומעלה ועוד לא התחסן בחיסון השלישי, חשוף בערך פי 6 למחלה קשה, וחלילה גם תמותה", מזהיר ראש הממשלה ששוב מסתפק רק בהמלצות: "תשמרו על עצמכם בצורה הדוקה מאוד" • האזינו להקלטה של בנט

ראש הממשלה נפתלי בנט מפרסם היום (חמישי) הודעה קולית בו הוא מתייחס לחיסון השלישי. "זו הודעה מיוחדת לגבי שמירה על המבוגרים שמעל גיל 60. בשבועיים-שלושה הקרובים, מי שמעל גיל 60 ועוד לא התחסן נמצא בסכנה מיוחדת, של פי 6 מאשר מי שמתחסן בפעם שלישית ועברו 5 ימים מאז החיסון השלישי שלו".

"אני רוצה להדגיש עוד פעם – מי שבן 60 ומעלה ועוד לא התחסן בחיסון השלישי, חשוף בערך פי 6 למחלה קשה, וחלילה גם תמותה", מזהיר בנט המוסיף, "לכן, מה אני מבקש?".

"אני מבקש שבתקופה הזו, של השבוע-שבועיים הקרובים, עד שאתם מגיעים להתחסן ועוברים 5 ימים עד שהחיסון השלישי פועל, תשמרו על עצמכם בצורה הדוקה מאוד".

בנט פירט: "לא לצאת למקומות הומי אדם, לא להיות עם אנשים שעלולים להיות מאומתים, אם רואים את הנכדים אז בחוץ, באוויר הפתוח, עם מסכות. אנחנו צריכים לצלוח את השבועיים האלה עד שאתם מחוסנים".

"אני מבקש להעביר את ההודעה למשפחה, לשמור על סבא וסבתא, על ההורים. ביחד, אנחנו בהחלט נתגבר עם על מגפת הדלתא. תודה רבה ויום טוב".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בנט נראה כמו איזה חמור שיצא מהאורווה שלו. שכל אין רק גאווה מסריחה

בנט נראה כמו איזה חמור שיצא מהאורווה שלו. שכל אין רק גאווה מסריחה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו