FLASH90

חזי לוי: "צריך להגיע להחלטות כואבות כדי למנוע אי ספיקה בבתי החולים"

פרופסור חזי לוי אשר שימש כמנכ"ל משרד הבריאות אמר כי אם הוא היה עדיין משמש בתפקידו הקודם הוא היה קורא להטיל מגבלות חמורות יותר בנתב"ג. לדבריו, "אם לא נעצור את זה נגיע למספר חולים קשים שיטילו עומס רב על מערכת הבריאות לפני החורף"

מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, פרופסור חזי לוי, אמר היום (חמישי) שאם הוא היה עדיין מכהן בתפקיד, הוא היה קורא להטיל מגבלות חמורות על נתב"ג.

"עכשיו צריך להגיע להחלטות יותר כואבות כדי למנוע אי ספיקה בבתי החולים", אמר פרופסור לוי. "אם לא נעצור את זה נגיע למספר חולים קשים שיטילו עומס רב על מערכת הבריאות לפני החורף. אולי זה הזמן לעוד הגבלות וגם לחשוב על סגר".

בתוך כך, הפרופסור סיגל סדצקי, שכיהנה כראש שירותי בריאות הציבור בחודשים הראשונים של התפרצות הנגיף, מתחה ביקורת על התנהלות הממשלה בגל הנוכחי.

בריאיון לכאן רשת ב' היא טענה שכמעט לא נעשה כלום לצמצום התחלואה, ושלא הייתה שליטה על נתב"ג. "רק בימים האחרונים התקבלו עוד החלטות נדרשות", היא ציינה.

פרופסור לוי שלל את הטענות על הסף ואמר כי "נתב"ג הוא פתח כניסה ונכון שצריך לאכוף שם, אבל אני לא מסכים שההתנהלות לא נכונה. אנו פועלים בנתב"ג והדברים נעשו בהדרגה, על פי מידת הסיכון".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו