טיוטה אוטומטית

David Cohen/Flash90

הצעה מעוררת מחלוקת: כיתות לימוד למחוסנים בלבד

לפי היוזמה ילדים שהתחסנו ילמדו בכיתות כרגיל, ילדים שלא התחסנו ילמדו בקפסולות נפרדות או בזום • בישיבה שהתקיימה ביום שישי נכח פרויקטור הקורונה. היוזמה צפויה להיתקל בהתנגדות של משרד החינוך • 400 אלף ילדים עדיין לא התחסנו בגילאי 12 עד 15

יוזמה מעוררת מחלוקת: בישיבה בין ארבעה מנכ"לי קופות חולים עם בכירי משרד הבריאות לבחינת ההתמודדות עם האוכלוסייה שמסרבת להתחסן עלה רעיון להפריד בבתי הספר בין אוכלוסיות המחוסנים והלא מחוסנים.

לפי הדיווח ב'כאן חדשות', בישיבה שהתקיימה ביום שישי בין מנכ"לי הקופות ובכירי משרד הבריאות, נשמעו הסבר כי האוכלוסייה שאינה מתחסנת אינה מייצגת דווקא את מתנגדי החיסונים אלא מדובר על הילדים בגילאי 12 עד 18 שלא התחסנו מטעמי נוחות.

בשל כך הועלה רעיון של הפרדה בבית הספר בין האוכלוסיות שהתחסנו ובין האוכלוסיות שלא התחסנו. לפי היוזמה, ילדים שהתחסנו יוכלו ללמוד בכיתות כרגיל, אך הילדים שלא התחסנו תימצא דרך לימוד אחרת – אם בקפסולות נפרדות או אפילו בזום.

הישיבה שהייתה עם פרויקטור הקורונה, פרופ' סלמן זארקה. לדברי הנוכחים בפגישה זארקה רשם את הדברים, אך יהיו מכשולים רבים בדרך מימושו, בעיקר מצד משרד החינוך.

בישראל ישנם 400 אלף ילדים שעדיין לא התחסנו בגילאי 12 עד 15. בגילאי 16 עד 18 אחוז המתחסנים מעט יותר גבוה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו