Olivier Fitoussi/Flash90

הפרופ' מתל השומר: "אם היו מחסנים שבועיים קודם אולי לא היינו רואים את זה עכשיו"

פרופ' גליה רהב אמרה כי "לא יודעת אם היה עיכוב מיותר, אנחנו המדינה הראשונה שלקחה את הצעד הזה ולוקח זמן לקבל החלטות כאלה. קשה לקבל אותן כשאין עלייה בתחלואה"

פרופ' גליה רהב, מנהלת היחידה למחלקות זיהומיות בבית החולים שיבא בתל השומר, אמרה הבוקר (רביעי) כי היא מקווה שהסגר הרביעי ייחסך מאיתנו ומדגישה כי לוקח זמן עד שמורגש אפקט של חיסונים.

בריאיון ל'כאן רשת ב' אמרה רהב כי "אם היו מחסנים שבועיים קודם אז אולי לא היינו רואים את זה עכשיו. לא יודעת אם היה עיכוב מיותר, אנחנו המדינה הראשונה שלקחה את הצעד הזה ולוקח זמן לקבל החלטות כאלה. קשה לקבל אותן כשאין עלייה בתחלואה וכשכבר יש עלייה הרבה פעמים זה קצת מאוחר מדי".

יצוין כי, משרד הבריאות מעדכן הבוקר כי, 5,755 מאומתים חדשים לקורונה אותרו אתמול. כמות החולים המוגדרים במצב קשה עלתה ל-400, בהם 62 מונשמים. עד כה התחסנו 654,051 בני אדם במנת החיסון השלישית.

בתוך כך, קבינט הקורונה יתכנס אחר הצהריים לדון בהמלצה להחיל את התו הירוק בכל ענפי המשק על בני 3-0. בדיון שכינס אמש ראש הממשלה בנט עם ראשי מערכת הבריאות ועם בכירי משרד האוצר הוחלט כי התו הירוק יחול בבריכות שחייה, חדרי כושר, מוסדות אקדמיים, אירועי תרבות וספורט, כינוסים ותערוכות, מוזיאונים, ספריות, מסעדות ובתי מלון. הבדיקות לבני 12-3 ייעשו במימון המדינה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו