צילום: קובי גדעון/ לע"מ

בנט בחפ"ק השריפה: "מספר בתים נשרפו – בשעות הלילה מטוסי הכיבוי לא פעילים"

ראש הממשלה הגיע לחפ"ק הממוקם בסמוך לזירת השריפה בהרי ירושלים. בדבריו הודה בנט לכבאים ונתן סקירה מצב בנוגע לשריפה. בנט אמר כי "אנחנו מקווים שבמהלך שעות הבוקר עד הצהריים, נוכל להשתלט על העניין"

ראש הממשלה, נפתלי בנט, הגיע הלילה (ראשון) לחפ"ק של משטרת ישראל ונציבות כבאות והצלה, הסמוך למקום השריפה בהרי ירושלים. יחד עם השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, קיבל רה"מ בנט עדכונים בשטח אודות מאמצי ההשתלטות על האש מפי מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יעקב שבתאי, ונציב כבאות והצלה, רב-טפסר דדי שמחי.

בדבריו אמר ראש הממשלה: "בשעות האלה נראה שמאמצי ההשתלטות בסך הכל בכיוון חיובי, אבל צריך לומר: עד שזה לא נגמר – זה לא נגמר. לשריפות ולרוחות יש מעין דינמיקה של תעתוע, ומה שנראה עכשיו בסדר אנחנו יכולים, חלילה, עוד שלוש שעות להתעורר לקו חזק מאוד. לכן, אנחנו ממשיכים בפעולה רציפה לאורך כל הלילה".

"אני רוצה לברך את הכבאים, את מערך הכבאות, את משטרת ישראל, את כוחות צה"ל וכלל כוחות ההצלה – שעבדו בצורה מאוד מסונכרנת תחת הובלתו של שר הבט"פ, וביצעו חילוץ מהיר מאוד ויעיל מאוד של התושבים מהבתים, דבר שממש הציל חיים".

עוד אמר בנט, "יש מספר בתים שנשרפו, בחלק מהיישובים. השריפה בשעות האלה נעה לאיטה מזרחה ולכן אנחנו מוטרדים מפגיעה פוטנציאלית באיזור עין כרם, עמינדב והיישובים בחלק המערבי של ירושלים. מערך הכבאות מכין שם עמדת הגנה".

"בשעות הלילה מטוסי הכיבוי לא פעילים והם יחדשו את הפעילות לקראת השעה 06:00 בבוקר. אנחנו מקווים שבמהלך שעות הבוקר עד הצהריים, נוכל להשתלט על העניין".

"עד אז, אני בראש ובראשונה קורא לכל התושבים באזור להישמע להנחיות. המשמעת הטובה וההתנהלות הטובה שלכם בקיום הנחיות כוחות החירום הצילה חיים, ממש ככה. אנחנו נמשיך לעקוב מקרוב. כמובן שוב, אני רוצה לומר בשמי, בשם אזרחי ישראל תודה לכל הכוחות. אנחנו סומכים עליכם", דברי בנט.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אוייייי מסכן הוציאו אותו מהטיול עם הילדים שלו, מסכנים שלא יפסידו אותו זה לא נראה לי מספיק חשוב בשביל להפסיק את הטיול
{סתם אני צוחקת עליו מי יוצא בזמן כזה לטיול כאשר בתי החולים לפני קריסה אהההה}

מסכן. הוא נראה אחד כזה שמסתכל על המפות ועל המחשבים .כמו תוכי. שלא מבין כלום מהראש שלו.גם התגובה שלו. ממש מגוחכת. רק רחמיי שמיים יצילו אותנו ממשלה שכל מגמתה זה הרס הדת במדינה.בזה הם מצליחים.בשאר הדברים השטן.מרקד לפניהם. אין להם סיעתא דשמיא. הכל הולך להם הפוך על הפוך. רק רצו לנגוע בעיניני הדת. קפץ עליהם רוגזו של הקורונה. והאש. וכוליי וכוליי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו