Olivier Fitoussi/Flash90

חה"כ אורי מקלב בוועידת החינוך: "המחוז החרדי רוצה לחסל את החינוך העצמאי"

מקלב אף תקף את הצע"ח שהגיש יו"ר ועדת הכספים ח"כ קושניר להקמת זרם חינוכי חדש לציבור החרדי. בדבריו אמר מקלב כי אם הם לא יחסלו את המוכר שאינו רשמי נשתף איתו פעולה. הח"כ מש"ס הביע תמיכה בחינוך ממלכתי

ח"כ אורי מקלב השתתף היום (שני) בוועדת החינוך, במהלך דבריו התבטא באופן חריג ואמר כי "אם משרד החינוך יכריז כי החינוך הממלכתי לא נועד לחסל את המוכר שאינו רשמי נשתף איתו פעולה".

עוד אמר חבר הכנסת מקלב ממפלגת יהדות התורה, "אנחנו לא משתפים פעולה עם המחוז החרדי, כל מה שהם רוצים זה לחסל את החינוך העצמאי, אנחנו לא יכולים לשתף פעולה עם דבר כזה. אנחנו לא מפרעים למי שרוצה ללכת לשם אבל כל המערכת הזו של המחוז החרדי נועדה להפסיק את מוסדות המוכר שאינו רשמי וברגע שהם יכריזו אחרת אנחנו נשתף פעולה".

חבר הכנסת מקלב תקף את הצע"ח שהגיש יו"ר ועדת הכספים ח"כ קושניר להקמת זרם חינוכי חדש לציבור החרדי ואמר, מצד אחד יו"ר המפלגה שלו ליברמן אומר שהילדים שלנו לא יודעים לוח הכפל וילדים של חברי כנסת מהמפלגה שלו לומדים במוסדות של החינוך העצמאי.

"במקום שיו"ר ועדת הכספים ידאג לנשים הרות לחל"ת ועוד הוא מתעסק בדברים אלו, במקום לדואג לתחלואי מערכת החינוך הכללית הוא מנסה לחסל את המוכר שאינו רשמי", תקף מקלב.

בתוך כך, חבר הכנסת יעקב מרגי ממפלגת ש"ס אמר במהלך הוועידה כי "אני תומך בחינוך ממלכתי חרדי ואשתף איתו פעולה. כיום אנחנו לא משרתים את כלל החינוך החרדי, נכון יש לנו בעיית השקפת עולם, אבל נילחם מבפנים, מכאן ועד להחרים? זה משאב לאומי וילד הוא ילד".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הלוואי . סוף סוף אולי הגזענות הפושעת של המוסדות המתוקצבים יפסקו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו