Roni Ofer/Flash90

דיווח: רה"מ בנט הורה לבקש סיוע בינלאומי בכיבוי שריפת הענק בהרי ירושלים

על פי הדיווח, ‏לאור התחדשות השריפות והגיוס הכללי שהוכרז בשירותי הכבאות עדכן נציב הכבאות את המשרד לביטחון פנים כי יש צורך בסיוע בינלאומי בכיבוי השריפות. ראש הממשלה בנט הורה להתניע את התהליך

ראש הממשלה נפתלי בנט הנחה במהלך הצהריים (שני) להתניע את התהליך של בקשת סיוע בינלאומי בכיבוי השריפה בהרי ירושלים, כך לפי בכירים ישראלים שמעורים בנושא.

על פי הדיווח של העיתונאי ברק רביד ב'וואלה', ‏לאור התחדשות השריפות והגיוס הכללי שהוכרז בשירותי הכבאות עדכן נציב הכבאות את המשרד לביטחון פנים כי יש צורך בסיוע בינלאומי בכיבוי השריפות. המשרד לביטחון פנים פנה בנושא למטה לביטחון לאומי במשרד ראש הממשלה ולרשות החירום הלאומית עם בקשה לפעול לגיוס מטוסי כיבוי מהעולם.

בכירים ישראלים אמרו כי בנט עודכן בדברים והורה להתחיל במגעים עם מדינות באזור לגבי האפשרות של שליחת סיוע לכיבוי השריפות. בעקבות הנחיית בנט התקיים במטה לביטחון לאומי במשרד ראש הממשלה אחר הצהריים דיון בנושא בהשתתפות נציגים של כמה משרדי ממשלה.

‏עוד דווח ב'וואלה' כי, בדיון הוחלט כי בשלב זה הממשלה תגייס מטוסים של חברת כימניר כדי לסייע בכיבוי השריפות לפני הזעקת מטוסי כיבוי מחו"ל. במקביל הוחלט שמשרד החוץ ורשות החירום הלאומית יפנו למדינות שכנות כדי לעדכן שייתכן שישראל תזדקק לסיוע בכיבוי השריפה ולבדוק האם לאותן מדינות יש מטוסי כיבוי זמינים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

פשוט לא הולך לו כלום…

מעל דלת חדרו של רה"מ בנט תלויה בימים אלו מודעה וזה נוסחה:
"אני נפתלי בנט, מצוי כעת בחופשה שנתית, נא לא להפריע. בענייני מגפת הדלתא ניתן לפנות לגורמים המקצועיים והרלוונטיים, בענייני שריפות וכיבוי אש נא לפנות למכבי האש, בענייני חוק נגד נתניהו נא לפנות לגדעון סער, בענייני הכלת מתי קורונה נא לפנות לשרה איילת שקד, בענייני חל"ת נא לפנות לליברמן, בענייני כלום נא לפנות לשר אלי אבידר, בכל אופן אין להפריע את מנוחתי, תודה.
"רק אם יתעורר צורך לחוק כגון רפורמה בכשרות, או גיור רפורמי, או קבורת מתים בכדים, או הצבעה על סגירת בתי כנסת בחגי תשרי, או כל נושא דחוף אחר מיין זה, ניתן אז לפנות למזכירות שלנו בקומת הכנסת.
סליחה על ההמתנה, ותודה על הסבלנות. ידידכם נפתלי בנט. המשך יום נעים לכולם."

מעל דלת חדרו של רה"מ בנט תלויה בימים אלו מודעה וזה נוסחה:
"אני נפתלי בנט, מצוי כעת בחופשה שנתית, נא לא להפריע. בענייני מגפת הדלתא ניתן לפנות לגורמים המקצועיים והרלוונטיים, בענייני שריפות וכיבוי אש נא לפנות למכבי האש, בענייני חוק נגד נתניהו נא לפנות לגדעון סער, בענייני הכלת מתי קורונה נא לפנות לשרה איילת שקד, בענייני חל"ת נא לפנות לליברמן, בענייני פולין נא לפנות ליאיר לפיד, בענייני כלום נא לפנות לשר אלי אבידר, בכל אופן אין להפריע את מנוחתי, תודה.
"רק אם יתעורר צורך לחוק כגון רפורמה בכשרות, או גיור רפורמי, או קבורת מתים בכדים, או הצבעה על סגירת בתי כנסת בחגי תשרי, או כל נושא דחוף אחר ממין זה, ניתן אז לפנות למזכירות שלנו בקומת הכנסת.
סליחה על ההמתנה, ותודה על הסבלנות. ידידכם נפתלי בנט. המשך יום נעים לכולם."

על דלת לשכתו של רה"מ נפתלי בנט תלויה בימים אלה מודעה שבה נאמר כדלהלן:
"שלום אזרחים יקרים, לרגל חופשה שנתית אין קבלת קהל עד להודעה חדשה.
אם אתם צריכים משהו בנושא מגפת הדלתא, אנא פנו לקופת חולים שלכם. אם יש לכם מת מקורונה ואתם רוצים להכיל אותו, פנו לשרה איילת שקד. אם אתם רוצים לקבור את המת שלכם בכד, פנו לשר מתן כהנא. אם אתם רוצים עזרה בחוק נגד נתניהו, פנו לגדעון סער, יו"ר תקווה חדשה. בענייני חל"ת, פנו לאביגדור ליברמן. לענייני פולין, פנו לשר יאיר לפיד. לחוק הגיוס בכפייה ובסנקציות, פנו לבני גנץ. אם אתם צריכים ראבאי רפורמי, פנו לגלעד קריב. אם אתם מחפשים כלום, פנו לאלי אבידר, השר לענייני כלום.
במקרים דחופים במיוחד, כגון סיוע בהעברת רפורמת הכשרות, סיוע בחוק הדיינים, להצבעה על חוק הגיור, או כל נושא אחר הקשור לאושיות השלטון, התקשרו למזכיר הצבאי שלי שמספרו… ואפסיק את כל הפגישות, ואבוא מיד.
בתקווה להבנה, סליחה על ההמתנה, ותודה על הסבלנות. המשך יום נעים. שלכם מכל הלב, נפתלי בנט.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו