Roni Ofer/Flash90

בנט צעק על שרת החינוך: "אני דורש שתיכנסו מתחת לאלונקה"

"אתם לא מהאו"ם, בדיקות סרולוגיות זה נחמד אבל זה לא מה שיציל אותנו", אמר ראש הממשלה לשרת החינוך ומנכ"ל החברה תוך שהוא דופק על השולחן • "התמלאה כוס ההמתנה, אתם לא עושים כלום!", האשים אותם נפתלי בנט במהלך הדיון

שבועיים לפני פתיחת שנת הלימודים, גם בשלב הזה עדיין אין הסכמה על סוגיית החיסונים בבתי הספר. היום (שני) במהלך דיון שהתקיים בנושא בשיחת זום, החל ראש הממשלה נפתלי בנט לצעוק על שרת החינוך יפעת שאשא ביטון.

בנט הרים את קולו במהלך הדיון שנערך בזום ודפק על השולחן: "אתם לא מהאו"ם, בדיקות סרולוגיות זה נחמד אבל זה לא מה שיציל אותנו. מה שיציל אותנו זה רק התחסנות ואני דורש שתיכנסו מתחת לאלונקה. זה לא מתקבל על הדעת שאתם לא מבינים שזו האחריות שלכם לא פחות מאשר של משרד הבריאות".

שרת החינוך ומנכ"ל משרדה, יגאל סלוביק אמרו מנגד כי "אין לנו בעיה שתחסנו, אנחנו רק נגד חיסונים בשעות הלימודים. אנחנו לא חושבים שמנהלי בתי ספר ומנהלי המחוזות צריכים לעסוק בזה".

בשלב הזה, ראש הממשלה בנט הרים את הקול, ועל פי אחד הנוכחים בדיון הוא גם דפק על השולחן בזעם ואמר לשניים: "התמלאה כוס ההמתנה, אתם צריכים להיות אלה שתובילו את מבצע החיסונים של בני הנוער, אתם לא עושים כלום!".

בלשכת ראש הממשלה מסרו בתגובה כי "לא כל שיח שמתקיים בדיונים הוא עימות. ראש הממשלה ושרת החינוך פועלים בשיתוף פעולה למען פתיחת שנת הלימודים בצורה בטוחה תוך שמירה על בריאות ילדי ישראל".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שיאכלו אחד את השני

חוששני שבמצב היום יש לשמור היטב שבנט לא יברח פתאום מהמדינה עם מסוק מלא מזומנים כמו נשיא אפגניסטן, ויטען שרצה למנוע 'עימותים' לכן פרח וברח…

הממשלה הרעה הזאת שכל יום מוסיפה חטא על פשע דינה ללכת הביתה עוד היום

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו