שימוש לפי סעיף 27א*

תמונת הניצחון של מתנגדי נתניהו? אלקין: "עברה עריכה ובימוי"

נתניהו צולם בשדה התעופה בדרך לחופשה הפרטית הראשונה של משפחת נתניהו מאז שעזבו את הבית בבלפור ותומכיו ראו בתמונה ביזיון לראש הממשלה לשעבר. השר אלקין: "בדרך כלל לא מודלפות תמונות שקשורות לנתניהו שלא עברו מחשבה"

תמונה שהופצה בתחילת השבוע ברשת בה נראה ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה בנימין נתניהו בשדה התעופה בסן פרנסיסקו ישוב על עגלת המזוודות אחרי טיסה ארוכה לחופשה משפחתית מעוררת דיון לגבי האותנטיות שלה.

נתניהו צולם בשדה התעופה בדרך לחופשה הפרטית הראשונה של משפחת נתניהו מאז שעזבו את הבית בבלפור, והראשונה כמשפחה מן המניין, ותומכיו ראו בתמונה ביזיון לראש הממשלה לשעבר.

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין מתקווה חדשה אמר הבוקר (רביעי) ל'רדיו 103' על תמונתו של נתניהו יושב על המזוודות: "בדרך כלל לא מודלפות תמונות שקשורות לרה"מ לשעבר בנימין נתניהו, ויו"ר האופוזיציה היום, שלא עברו מחשבה, עריכה, בימוי ואח"כ הפצה".

לטענתו, ‏"הבעיה בתמונה זה המסר שמנוגד למסר של הממשלה, שאמרה להימנע מנסיעות לחו"ל. זו הייתה ההמלצה של כל המומחים, לנסות לצמצם את הנסיעות לחו"ל. היה רצוי לדעתי אם יו"ר האופוזיציה היה מצטרף למאמץ הזה ולא מעביר מסר הפוך. אבל זכותו הפרטית". ‎

*הסרטון מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא"ל [email protected]. השימוש בתמונה נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס"ח-2007

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו