Olivier Fitoussi/Flash90

מנכ"ל משרד הבריאות אישר: החיסון השלישי לבני 40 התחיל היום

פרופ' נחמן אש, קיבל את המלצת הצוות המייעץ לחיסוני קורונה לחסן בחיסון שלישי רק אחרי 5 חודשים ממועד החיסון השני, מקרב האוכלוסיות הבאות: גיל 40 ומעלה, וכן עובדים במערכת הבריאות, צוותי הוראה ומטפלים בקשישים

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, קיבל אמש את המלצת הצוות המייעץ לחיסוני קורונה, הצט״מ וועדת המעקב, לחסן בחיסון שלישי רק אחרי 5 חודשים ממועד החיסון השני, מקרב האוכלוסיות הבאות: גיל 40 ומעלה, וכן את העובדים במערכת הבריאות, צוותי ההוראה, מטפלים בקשישים ונשים בהריון בכל גיל.

המנכ"ל עדכן בעניין את מנכ"לי קופות החולים. החל מהיום (שישי), אנשים בגיל 40 ומעלה יכולים לפנות לקופות החולים לתאם תור לחיסון שלישי.

יצוין כי מחלימים לא יחוסנו בשלב זה במנת חיסון נוספת וההמלצה תעלה לדיון בהמשך לאחר צבירת נתונים נוספים על מידת המיגון והאם ניכרת ירידה בחיסוניות של קבוצה זו.

ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע אמש מיד עם ההחלטה של צוות המומחים, כי כבר היום יתחסן במנה השלישית. "אני קורא לכל מי שעומד בקריטריונים שקבעו חברי הוועדה – צאו להתחסן. קחו אחריות על הבריאות ועל הפרנסה של כולנו. זה לא הזמן להמר על החיים", הוסיף ראש הממשלה.

לסיום אמר, "אני מברך את חברי הצוות לטיפול במגפות, את שר הבריאות, ניצן הורוביץ, את מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ׳ נחמן אש, ואת אנשי מערכת הבריאות כולם על עשייתם המסורה למען אזרחי ישראל. זה הזמן להגביר מאמץ כדי להכריע את גל הדלתא ולמנוע סגר שיפגע בכלכלה ובפרנסה. זה בהישג יד. אל תבזבזו זמן, צאו להתחסן".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו