Yonatan Sindel/Flash90

התכנית: לקצוב את תפוגת 'התו הירוק' ולהאריכו רק למתחסנים בבוסטר

משרד הבריאות מתכוון להרחיב את גילאי הזכאים להתחסן בחיסון השלישי, ומתכנן כי תוקף התו הירוק יהיה רק לחצי שנה ויחודש רק למי שיקבל את החיסון השלישי • שקד: מאמינה שבהמשך התו הירוק יילקח ממי שהתחסן פעמיים נגד קורונה

מנכ"ל משרד הבריאות נחמן אש צפוי להרחיב את מבצע החיסונים לגילי 30 ומעלה כבר בימים הקרובים, וייתכן שכבר מחר – כך דווח הערב (שני) במהדורה המרכזית של חדשות 12. הצעד הבא הוא לאפשר לכלל האוכלוסייה לקבל את מנת החיסון השלישית.

לפי הדיווח, בעקבות זאת, קבינט הקורונה צפוי לקצר לאלו שחוסנו בשתי מנות בלבד את תוקפו של ה"תו הירוק". כרגע תוקפו של התו הוא עד סוף דצמבר 2021, אולם ברגע שהחיסון השלישי יאושר לכלל האוכלוסיה, בממשלה מתכוונים לקצר את התוקף לחצי שנה מאז קבלת המנה השנייה.

ראש הממשלה נפתלי בנט מעוניין להחיל את ההחלטה כבר מעכשיו תחת ההנחה כי זה יעודד אנשים נוספים להתחסן במנה השלישית, אולם מנכ"ל משרד הבריאות אש התנגד והעדיף לחכות שהחיסון יהיה זמין לכלל האוכלוסיה. שר הבריאות ניצן הורוביץ תומך גם הוא במהלך.

באתר וואלה! ציטטו היום שרת הפנים איילת שקד שאמרה כי בקרוב יש לקחת את התו הירוק מאזרחים שהתחסנו רק בשתי מנות נגד קורונה. "אני מאמינה שברגע שיפתחו את החיסון השלישי לכולם – התו הירוק יילקח ממי שהתחסן פעמיים", הסבירה בשיחה שקיימה עם ראשי רשויות.

כוונתה של שקד היא כי ברגע שרבים בציבור יתחסנו במנה השלישית, התו הירוק שקיבלו אלו שהתחסנו רק במנה השנייה לא יחודש, "ויהיה בעצם תו ירוק רק למי שהתחסן שלוש פעמים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ומה מועיל התו הירוק הטיפשי? טוב היום ומחר כבר לא!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו