Miriam Alster/FLASH90

דיווח: נתניהו הורה לצמצם את שיתוף המידע עם ארה"ב לאחר כניסת ביידן לתפקיד

על פי הדיווח ב"ניו יורק טיימס" ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו לא נתן אמון בממשלו החדש של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. בשל כך הוא הורה למטה לביטחון לאומי לצמצם את המידע שמועבר לאמריקנים

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הורה לצמצם את שיתוף המידע עם ארצות הברית לאחר כניסת גו' ביידן לתפקיד נשיא ארצות הברית, כך דווח היום (חמישי) ב'ניו יורק טיימס' האמריקני.

על פי הדיווח מגורם שהתראיין לעיתון, ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו לא נתן אמון בממשלו החדש של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. בשל כך הוא הורה למטה לביטחון לאומי לצמצם את המידע שמועבר לאמריקנים בכל הנוגע למבצעים עתידיים באיראן.

כדוגמה לצמצום המידע המודיעיני, צוינה החבלה במתקן הגרעיני בנתנז שאירעה באפריל האחרון, המיוחסת לישראל. לטענת גורמים אמריקנים וישראלים שהתראיינו לעיתון – ביום המתקפה המוסד העביר התראה קצרה למדי לאמריקנים, של פחות משעתיים, בטרם בוצעה החבלה המתוכננת במתקן הגרעין.

עוד דווח בעיתון האמריקני על מזכר פנימי שפורסם ע"י בכיר לשעבר ב-CIA, ובו נכתב כי רשת המודיעין של הארגון באיראן דוכאה וצומצמה עקב פעילויות דיכוי של המשטר האיראני.

ב'כאן חדשות' דוו כי לפי גורמים שמתראיינים לעיתון, ישראל הצליחה למלא את החסר ובאמצעות שורת מבצעים בתוככי איראן – הצליחה להעביר מידע מהימן על תוכנית הגרעין שלה, תוכנית הטילים הבליסטיים שלה ושאר פעילותיה הצבאיות באזור.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אם כל הכבוד ונסיון ההכפשה התמידי של התקשורת נגד ביבי… היום יותר מתמיד אני סומך עליו ועל מה שעושה מאשר על חבורת המגומלנים שמנסה להחליף אותו… 🤦🏼‍♂️

נתניהו צדק, ממשל ביידן הוא ממשל עויין למדינת ישראל, ביידן באמת לא יודע מהחיים שלו, אבל הוא מוקף בצוות שונאי ישראל, רפורמים שמוכנים לראות את מדינת ישראל נעלמת, ח"ו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו