צילום: זק"א

תאונה קשה בדרך לחתונה: האח נהרג במקום, האב פונה במצב קשה

מדובר באב ובן שהיו במהלך נסיעה בדרכם לחתונת האחות/הבת, אולם בדרך הם התנגשו חזיתית במשאית שנסעה בנתיב הנגדי. חובש: " ראינו את הרכב הפרטי מעוך חלקית מעוצמת ההתנגשות, הבן נהג ברכב,חולץ ללא רוח חיים"

כוחות החירום הוזעקו לכביש 411 סמוך למזכרת בתיה בעקבות דיווח על תאונת דרכים. החובשים שהגיעו לזירה ביצעו פעולות החייאה רבות בגבר כבן 32 שבסופן למרבה הצער, נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותו במקום. כמו כן העניקו הכוננים טיפול רפואי לשני גברים (71,53) במצב בינוני וקשה, והם פונו לבית חולים קפלן ברחובות.

מדובר באב ובן שהיו במהלך נסיעה בדרכם לחתונת האחות/הבת, אולם בדרך הם התנגשו חזיתית במשאית שנסעה בנתיב הנגדי. ממד"א נמסר כי חובשים קבעו את מותו של גבר כבן 25 ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח קפלן גבר כבן 65 במצב קשה, מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית ונהג המשאית, גבר בן 53 במצב בינוני עם חבלות ראש וחזה.

חובש הצלה יהושע גוטליב סיפר: "כשהגעתי לזירת תאונת הדרכים, מצאתי נהג רכב פרטי כבן 32 כשהוא מחוסר הכרה כתוצאה מהתנגשות עם משאית. למרבה הצער בשל פציעותיו הקשות נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותו במקום. כמו כן הענקנו טיפול רפואי לגבר כבן 71 במצב קשה ולנהג המשאית כבן 53 במצב בינוני עם חבלות בראש ובחזה, והם פונו להמשך טיפול בחדר טראומה בבית החולים קפלן ברחובות".

אלחנן רוט קמב״ץ זק״א שפלה שטיפל בזירה: ״מדובר בתאונה עם מעורבות משאית ורכב פרטי, כשהגענו למקום ראינו את הרכב הפרטי מעוך חלקית מעוצמת ההתנגשות, הבן שנהג ברכב, צעיר כבן 30 חולץ ע״י הכיבוי ללא רוח חיים עם פגיעה רב מערכתית, לצערי צוותי מד״א נאלצו לאשר את מותו במקום ופינו את האב כבן 65 במצב קשה לבית החולים קפלן. מתנדבי זק״א שפלה טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה.״

בוחני התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות האירוע. מהמשטרה נמסר כי כתוצאה מהתאונה ישנו הרוג אחד (31, ת"א) שמותו נקבע במקום על ידי גורמי רפואה ושני פצועים נוספים פונו במצב קשה ובינוני לבית החולים קפלן. בוחני התנועה של המשטרה החלו בחקירת נסיבות התאונה.


תמונות מזירת התאונה, צילום: דוברות המשטרה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו