Olivier Fitoussi/Flash90

"לפקח אחר בלימת התחלואה באירועים ההמוניים": ממונה הקורונה ימריא לאומן

בזמן שאלפים מפירים את הנחיות משרד הבריאות באילת ובתל אביב, ממונה הקורונה בוחר להמריא דווקא לאומן בכדי לעקוב מקרוב אחר שמירת ההנחיות במקום. פרופ' זרקא ייפגש במקום עם בכירי הבריאות הממונים על התקנון

פרוייקטור הקורונה פרופ' סלמאן זרקא צפוי לטוס לאומן וזאת בכדי לפקח מקרוב אחר בלימת התחלואה באירועים ההמוניים במהלך ראש השנה. על פי הדיווח ב'חדשות 12' פרופ' זרקא ייצא לאומן ביממה הקרובה ויפקח בין היתר על קיומו של מתווה אומן שסוכם לפני כשבוע.

פרופ' זרקא, מנהל בית החולים זיו בצפת לשעבר, יגיע לאומן וייבחן מקרוב את הסיכונים באירועי ראש השנה באומן, שבהם משתתפים המוני ישראלים חסידי ברסלב ואחרים.

על פי הדיווח, הוא מתכוון להיפגש עם גורמי מקצוע ממערכת הבריאות המקומית, וכן לבחון את מערך הבדיקות המבוצעות בעיר – בין היתר על ידי אנשי מד"א מישראל.

ממונה הקורונה פרופ' זרקא עתיד לפקח על ביצועו של מתווה אומן, שסוכם על מנת לאפשר לחסידים להגיע לקברו של הרה"ק רבי נחמן מברסלב בעיר אומן בראש השנה. לפי המתווה, טיסה לאומן – והן החזרה מאומן לישראל – יתאפשרו רק עם הצגתן של בדיקות קורונה עדכניות, 72 שעות לפני כל טיסה.

בנוסף, על פי המתווה השבים ארצה יחויבו בבידוד של 14 ימים, או 7 ימים למי שייבדק פעמיים בארץ ויימצא שלילי. אנשי מד"א מישראל ייסעו לאומן כדי לסייע בביצוע בדיקות קורונה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רשעים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו