טיוטה אוטומטית

Yonatan Sindel/Flash90

וולפסון: בן 21 שלא התחסן נפטר מקורונה; האם בקרוב יחסנו ילדים מגיל 5?

הצעיר הובא לבית החולים במצב קריטי והרופאים נלחמו על חייו אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו • בתוך כך, בכיר במשרד הבריאות אומר כי גם לאחר שהחיסון נגד קורונה לילדים יאושר על ידי ה-FDA, גורמי המקצוע בישראל יקיימו עליו דיון

חולה קורונה בן 21 שלא התחסן הובא אמש (מוצ"ש) לבית החולים וולפסון בחולון במצב קריטי. הרופאים נלחמו על חייו אך בתום פעולות החייאה ממושכות נאלצו לקבוע את מותו. לא ידוע על מחלות רקע מהן סבל, המשפחה סירבה לנתיחה לאחר המוות.

בתוך כך, בכיר במשרד הבריאות אומר היום ל'כאן חדשות' כי גם לאחר שהחיסון נגד קורונה לילדים בני 11-5 יאושר על ידי ה-FDA, גורמי המקצוע בישראל יקיימו דיון מעמיק בנושא. לדבריו, אישור החיסונים צפוי לעלות לדיון בצוות לטיפול במגיפות, בוועדת החיסונים ובפורומים נוספים. ומסקנות יועברו למנכ"ל משרד הבריאות ולשר כשרק אז צפויה להתקבל החלטה לגבי אישור החיסון לילדים צעירים.

שני מקורות בכירים במערכת הבריאות האמריקנית אמרו לסוכנות הידיעות רויטרס כי ייתכן שהרשויות יעניקו את האישור לחיסון נגד קורונה עבור ילדים שגילם 11-5 עד סוף אוקטובר. ב"ביונטק", החברה הגרמנית השותפה לפייזר בייצור החיסון, אמרו לעיתון הגרמני "דר שפיגל" כי שבועות הקרובים הם יציגו את המחקר שערכו לגבי בטיחות ויעילות החיסון נגד קורונה אצל ילדים שגילם 11-5, לטענתם, ככל הנראה הוא יינתן במינון נמוך מזה הניתן למבוגרים.

משרד הבריאות עדכן אתמול כי במהלך הסופ"ש מספר החולים קשה והמונשמים עלה קלות: 696 חולי קורונה מוגדרים במצב קשה – עלייה של 24 לעומת הנתונים הקודמים – מתוכם 186 מונשמים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו