Olivier Fitoussi/Flash90

"מבצע מרשים": בנט הגיב לתפיסת האסירים הביטחוניים ובירך את כוחות הביטחון

ראש הממשלה בירך את כוחות הביטחון ואמר כי "את מה שהתקלקל - אפשר לתקן". השר לביטחון פנים אמר כי "המצוד תם בצורה מוצלחת אך המשימה עדיין לא נגמרה". מפכ"ל המשטרה אמר: "נערכנו במשך מספר ימים לפעילות"

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס הבוקר (ראשון) לפעילות כוחות הביטחון אשר הובילו ללכידת שני המחבלים הנותרים שברחו מכלא גלבוע. ואמר כי "תם ונשלם. כל ששת המחבלים נתפסו ויחזרו לכלא, במבצע מרשים, מתוחכם ומהיר של השב"כ, המשטרה וצה"ל".

ראש הממשלה בנט הוסיף ובירך את כוחות הביטחון, "אני רוצה להודות לכוחות הביטחון שפעלו, לילות כימים, גם בשבת ובחג, כדי להביא את האירוע לידי סיום. את מה שהתקלקל – אפשר לתקן".

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב אמר לאחר המבצע: "אני רוצה להודות למשטרת ישראל ולכוחות צה״ל והשב״כ המסייעים על השלמת המרדף, מתחילתו ועד סופו. מהמפכ״ל, רב-ניצב יעקב שבתאי, ומפקד מחוז צפון, ניצב שמעון לביא, ועד אחרון לוחמי הימ״מ ושוטרי הסיור, אני גאה בכוחות על המיומנות שהובילה לאיתורם ולכידתם של ששת המחבלים הנמלטים".

השר בר-לב הוסיף, "המצוד תם בצורה מוצלחת אך המשימה עדיין לא נגמרה, יש לוודא שאירוע כזה לא יחזור על עצמו גם בעתיד – ולכן בימים הקרובים אביא לאישור הממשלה את הקמת ועדת הבדיקה הממשלתית, שלה אורה לבדוק את השתלשלות הנסיבות שהובילו להתרחשות ההימלטות, מסקנות והמלצות באשר למכלול ההיבטים הפרטניים והמערכתיים שהאירוע עורר".

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי אמר כי "כשבועיים לאחר הבריחה מהכלא, וכשבוע לאחר שהצלחנו לשים את היד על 4 מחבלים בשטח ישראל, הצליחו הלילה לוחמי הימ"מ במבצע משותף יחד עם השב"כ וצה"ל לאתר את שני המחבלים הנותרים בבית בג'נין ולעצור אותם".

"מאז שנמלטו פעלה משטרת ישראל, בהובלת מחוז הצפון של המשטרה, בתגבור כוחות רבים, יחד עם שאר ארגוני הביטחון, בפריסה רחבה של אלפי שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים, תוך מצוד מודיעיני, חקירתי ומבצעי והודות לשיתוף הפעולה יוצא הדופן בין כל הארגונים, משטרה, שב"כ וצה"ל הצלחנו יחד לסגור מעגל".

עוד אמר המפכ"ל, "ככל שהזמן חלף ידענו שמקום הימצאותם הוא בג'נין. נערכנו במשך מספר ימים לפעילות המורכבת, והלילה לאחר שהתקבל המידע לו חיכינו, ניתן האות לפעילות הכוחות כשבחזית לוחמי הימ"מ. מערכת הביטחון כולה ואנו, שוטרי ולוחמי משטרת ישראל המשטרה נמשיך לפעול באופן נחוש והתקפי למען ביטחון אזרחי ישראל".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בנט הודיע:
"המצוד תם בצורה מוצלחת אך המשימה עדיין לא נגמרה".
1. המצוד אכן תם.
2 תם בצורה לא מוצלחת . המחבלים לא הומתו והם ישתחררו בעתיד .
3. כל הששה כבר נעצרו עוד לפני שליחתם למאסר-בית מלון הנוכחי , וחזרו כצפוי לפעילותם ורצחו יהודים.
4. אכן המשימה עדיין לא נגמרה . סביר שחלק מהם ירצחו יהודים בעוד כמה שנים אחרי שישוחררו , ואז יהיה מבצע חדש של לכידתם מחדש , לשם שיחרורם בעתיד , רציחת יהודים וחוזר חלילה וחס.

ארליך אתה צודק לגמרי אבל שמור על הפה שלך

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו