נציבת השב"ס למקורביה: "לא אתפטר, לא אהיה שעירה לעזאזל אחרי שנים של הזנחה"

Flash90

נציבת השב"ס למקורביה: "לא אתפטר, לא אהיה שעירה לעזאזל אחרי שנים של הזנחה"

שיחות סגורות אמרה רב גונדר קטי פרי כי "זה לא הגיוני ולא הוגן ולא מנהיגותי ופיקודי להתפטר. אני לא מתעסקת ברעשי רקע אני חזקה ואמשיך בדרכי". בתוך כך, נציבת שב"ס פעלה להשעות את מפקד כלא גלבוע מתפקידו בעקבות המחדל

רב גונדר קטי פרי אמרה למקורביה כי היא אינה מתכוונת להתפטר בעקבות מחדל הבריחה מכלא גלבוע. לפי הדיווח ב'כאן חדשות', פרי אמרה בשיחות סגורות כי היא "הולכת לוועדה (וועדת החקירה, ב.ש.) עם ביטחון גדול ואני לא צריכה להיות שעירה לעזאזל על עשורים של הזנחה".

מקורבה תהו אם לא עדיף לה להתפטר כעת ולא לעמוד להדחה בהמשך. לטענתם היא השיבה כי "זה לא הגיוני ולא הוגן ולא מנהיגותי ופיקודי להתפטר. אני לא מתעסקת ברעשי רקע אני חזקה ואמשיך בדרכי".

רעשי הרקע עליהם היא מדברת הם שורת פרסומים אודות התנהלות שב"ס בראשותה, "ראיתי את הפרסומים, זה לא עושה טוב לאף אחד, מחלתי על כבודי", אמרה והוסיפה: "מאז נכנסתי לתפקיד מיניתי קרוב ל-100 קצינות וקצינים לא הייתה פניה פוליטית אחת. מאחורי הפרסומים עומדת חבורה שיצאה מהארגון ממורמרת כי לא קיבלה מה שרצתה. כל הסגל הנוכחי עומד עכשיו מאחורי".

בתוך כך, הערב דווח כי נציבת שירות בתי הסוהר פעלה להשעות את מפקד כלא גלבוע פרדי בן שטרית מתפקידו בעקבות מחדל בריחת ששת המחבלים בתחילת החודש. לפי הדיווח ב'הארץ', פרי פנתה לייעוץ המשפטי של שב"ס ובדקה אם ניתן להשעות או להדיח את בן שטרית, ושם נאמר לה כי הדבר לא אפשרי מפני שהייעוץ אסר על שב"ס לערוך תחקיר בעניין בריחת האסירים בזמן שמתקיימת חקירת משטרה – ותחקיר כזה נדרש על מנת לערוך לבן שטרית שימוע.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו