Olivier Fitoussi/FLASH90

גנץ בסיעה: "כחול לבן תקדם חוק להגבלת כהונה של ראש הממשלה"

שר הביטחון על האירוע הביטחוני בקפריסין: "אנחנו פועלים בכל הזירות, ומול כל הכוונות. לאחרונה סוכלה עוד פעולה תוקפנית של איראן שכוונה נגד יעדים ישראלים בקפריסין. איראן ממשיכה להיות איום עולמי, אזורי וגם אתגר לישראל"

יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ התייחס בישיבת סיעת כחול לבן לאירוע הביטחוני בקפריסין: "אנחנו פועלים בכל הזירות, ומול כל הכוונות. כפי שפורסם לאחרונה סוכלה עוד פעולה תוקפנית של איראן שכוונה נגד יעדים ישראלים בקפריסין. איראן ממשיכה להיות איום עולמי, אזורי וגם אתגר לישראל, ואנחנו נמשיך לפעול בכדי להגן על אזרחינו וביטחון מדינת ישראל בכל מקום ומול כל איום".

בנוגע לתקציב המדינה: "אני שומע ספקנים, אני שומע ספקולציות על אינטרסים של אחרים – אני לא שותף להן. ממשלת השינוי תעביר את תקציב המדינה". על פעילות כחול לבן במושב הכנסת הקרוב: "אחד מהנושאים המרכזיים שבכוונת כחול לבן לקדם ושאני בטוח שכל הקואליציה תתייצב מאחוריו הוא החוק להגבלת כהונה של ראש הממשלה של שתי קדנציות או שמונה שנים. זהו לא עניין פרסונלי – זה עניין פונקציונלי. זה עניין של ממשל בריא ותקין ומניעת שחיתויות".

בנוגע לוועדת החקירה הממלכתית לרכש הצוללות וכלי השיט: "אנחנו בשלבים מתקדמים של העבודה לקראת הגשת הצעת המחליטים. ואני מבקש להודות לשר המשפטים גדעון סער וליועץ המשפטי לממשלה על הסיוע בקידומה של החלטה חשובה זו".

על הפשיעה בחברה הערבית אמר שר הביטחון: "ממשלת ישראל כולה תירתם לסיוע במאבק הלאומי בפשיעה בחברה הערבית שחלקו מגיע גם לפשיעה לאומנית, כפי שראינו בשומר החומות. אנחנו בשעת חירום ובשעה שבה הזכות לחיים, והצורך להציל ממוות אנשים מקדשת אמצעים שאולי לא היינו נוקטים בהם כבשגרה. לא כל האמצעים כשרים, אבל בשעת חירום, מגוון רחב של אמצעים כשרים תוך שמירה על זכויות אזרח והאיזון".

"צה"ל, כמו תמיד ימשיך לסייע לחברה הישראלית בהתאם לייעודו וליכולותיו. כך למשל, הנחיתי כבר אחרי שומר החומות לקיים עבודה ביחד המשרד לביטחון פנים, בכדי להרחיב את כוחות המילואים של מג"ב, אנחנו ממשיכים בפיתוח תוכנית "מגן הנגב" בשילוב זרועות עם המשטרה, וכן בחיזוק הפיקוח בגבולות ובקו התפר. אני מדגיש לאור קולות שמנסים לחתור תחת לגיטימיות המאבק החשוב – חיילי צה"ל לא יפשטו על בתים בטייבה או בטירה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גנץ הפחדן תומך באבו מאזן רב מרצחים ונותן לו את כספי העניים והרווחה . פשיסט רדיקאלי מושחת שלא נחקר על ידי בגץ שיא הטמטום והשחיתותיי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו