דחייה נוספת בגזירת ליברמן: ביטול סבסוד המעונות לילדי אברכים נדחה בשבועיים

Yonatan Sindel/Flash90

דחייה נוספת בגזירת ליברמן: ביטול סבסוד המעונות לילדי אברכים נדחה בשבועיים

המדינה הודיעה לבג"ץ - דוחים בשבועיים נוספים את הקיצוץ כדי לגבש עמדה משפטית מול העתירה שהוגשה. העותרים: "מבקשת המדינה עולה כי ההחלטה על ביטול הסבסוד התקבלה ללא בחינה רצינית של הסוגיה על כלל היבטיה"

המדינה הודיעה הבוקר (חמישי) לבג"ץ כי ההחלטה על ביטול סבסוד המעונות לאברכים נדחית בשבועיים, זאת בשל כך שהיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט מצא שיש ללבן סוגיות שעלו בעתירה אל מול הגורמים המדיניים. משכך, מבקשת המדינה דחיה של מועד הדיון שאמור היה להיערך ב-25.10.

כך, בעקבות העתירות ובשל הקשיים המשפטיים אותם רוצה מנדלבליט לברר, המדינה הודיעה בבקשה כי ההחלטה של שר האוצר אביגדור ליברמן על ביטול סבסוד מעונות היום לילדי אברכים נדחית בשבועיים.

מעורכי הדין שמואל מקלב אוריאל שטרן ויונתן פלדמן המייצגים את העותרים נמסר: "מבקשת המדינה עולה, כפי שציינו בהרחבה בעתירה שהגשנו, כי ההחלטה על ביטול הסבסוד התקבלה ללא בחינה רצינית של הסוגיה על כלל היבטיה".

עוד הוסיפו העותרים כי "ראוי היה שהבחינה שנערכת כעת היתה נערכת טרם קבלת ההחלטה אשר פוגעת באופן בלתי שיוויוני במגזר שלם, וכי לא היתה מתקבלת בעיצומה של שנת לימודים, באופן שמותיר עשרות אלפי הורים בחוסר וודאות".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו