חברת הכנסת ממפלגת העבודה תקפה את חברי מרצ שנפגשו עם אבו מאזן

אפרת רייטן ממפלגת העבודה הטיחה ביקורת חריפה נגד מצביעי ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ואמר כי "לא רוצה ראש ממשלה שיהיה מואשם בפלילים". היא התייחסה לנסיעתם של חבריה ממרצ לרמאללה ואמרה כי "לא הייתי עושה זאת"

ח"כ אפרת רייטן ממפלגת העבודה מתחה ביקורת חריפה נגד מצביעי מפלגת הליכוד ותומכי ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. בדבריה אמרה כי נבחר ציבור צריך להיות נקי כפיים – ותהתה: "מה זה אומר על הציבור שממשיך לבחור בו?".

חברת הכנסת ממפלגת העבודה התייחסה לחוק שמקדם שותפה לקואליציה ממפלגת תקווה חדשה, שר המשפטים גדעון סער, שעתיד לאסור כהונת ראש ממשלה לאדם שהוגש נגדו כתב אישום ואמרה כי "זה לא 'חוק נתניהו' כי נתניהו בעצמו הצביע בעבר בעד חוק דומה, ב-2008".

"לא רוצה ראש ממשלה שיהיה מואשם בפלילים", הסבירה. "אם הוא נציג ציבור – אז הוא צריך לייצג עבורם ניקיון כפיים. מה זה אומר על הציבור שממשיך לבחור בו?".

בתוך כך, ח"כ רייטן תקפה גם את חבריה לקואליציה משמאל, מסיעת מרצ, על החלטתם לנסוע לרמאללה לפגישה עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן במוקטעה.

לדבריה, "לכל דבר יש זמן ועיתוי, ולעיתים אין צורך לעשות דווקא כדי לערער ולשבור את הספינה. אני לא הייתי עושה זאת במקומם, אני רוצה להיות אחראית. אני מכבדת אותם, אבל יש לזה השלכות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

"לא הייתי עושה זאת" זו לא תקיפה, כשמדובר בהזדהות ותמיכה בראש ארגון להשמדת היהודים שבארץ ובכלל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו