ללא

בעל האישה ש'נרצחה במחלקת הקורונה': "היא לא נדבקה – לא רצו למסור כלום"

בעלה של האישה שנפטרה טוען שהיא כלל לא הייתה חולה בקורונה ושרשלנות של בית החולים היא שהביאה למותה • בבית החולים הגישו תלונה במשטרה על הסתה לאלימות: "הצוות קיבל בתדהמה ובעוגמת נפש עמוקה הכפשה זו"

מקרה חריג דווח היום (ראשון) בבית העלמין ירקון כשעל מצבתה של ר', שנפטרה לפני כחודש לאחר שחלתה בקורונה, נכתבו המילים "נרצחה על ידי בית החולים בילינסון במחלקת הקורונה".

שלמה, בעלה של ר' שנפטרה בבית החולים בלינסון ומשפחתה טוענת כי מותה נגרם כתוצאה מרשלנות רפואית, טען בתוקף בשיחה עם 'חדשות 12' שאשתו לא הייתה חולה בקורונה כשהגיעה לבית החולים.

לדבריו, לפני האישפוז ר' הגיעה למוקד טרם שם ערכו לה בדיקות שיצאו שליליות, ורק לאחר שהיא נשלחה משם לבית החולים נמסר למשפחה שהיא חולה בקורונה. הבעל אף טוען כי בבית החולים לא עדכנו את המשפחה בזמן אמת על ההליכים הרפואיים שאותם עברה המנוחה, ומאשים את הצוות הרפואי שגרם למותה ברשלנות.

"אי אפשר לדעת מה קרה עם אשתי – מה הם עשו לה, מה נתנו לה. לא רצו למסור כלום", אמר הבעל שמתעקש כי אשתו לא נפטרה מקורונה. הוא הסביר שהוא עצמו התנגד לכיתוב על המצבה, אך החתן שלו היה זה שהתעקש להוסיף את המילים ואף שילם על כך 7,000 שקל.

כזכור, צילום של מצבה עורר סערה ברשת, בשל כיתוב על גביה המאשים את בית החולים בילינסון בהמתת אישה שאושפזה במחלקת הקורונה. מבית החולים נמסר כי "בביה"ח מזועזעים מהכיתוב על המצבה ומביעים שאט נפש על ההתבטאות החמורה, המסיתה והמשוללת כל יסוד עובדתי כפי שנכתב על גבי המצבה. בכוונת בית החולים לשקול את צעדיו בנושא זה לרבות וככל שיידרש באמצעות נקיטת הליכים משפטיים".

"מבלי להפר את החיסיון הרפואי של המנוחה, נציין רק שמדובר באישה מבוגרת ולא מחוסנת שהובאה לבית החולים לאחר שטופלה בביתה זמן משמעותי, התקבלה עם התקף לב ותסחיף ריאתי ונפטרה עם מחלת קורונה סוערת. צוות מחלקת הקורונה טיפל בה במסירות אין קץ ותוך ליווי ושיח מתמיד עם המשפחה".

"צוותי מחלקות הקורונה בבית החולים, שטיפלו ומטפלים במאות חולים במסירות ובמקצועיות ועושים לילות כימים כדי להציל חיי חולים, קיבל בתדהמה ובעוגמת נפש עמוקה הכפשה זו, שמהווה דיבה פסולה ואסורה ומדרדרת את השיח הציבורי והחברתי לתהומות שכמותם טרם חזינו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מוזר ביותר…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו