סילמן: "קיבלתי שתי הצעות בתקופה האחרונה – שתיהן היו לליכוד"

דוד כהן / Flash90

סילמן: "קיבלתי שתי הצעות בתקופה האחרונה – שתיהן היו לליכוד"

יו"ר הקואליציה טוענת שקיבלה הצעות מהליכוד והכחישה שהיה דיבור עם יש עתיד: "קיבלתי שתי הצעות מהליכוד, לא היו מגעים עם יש עתיד" • על ח"כ שיקלי אמרה: "הוא מדבר כמי שלא מאמין במפלגה. כל נושא שיקלי ידון בסיעה בהמשך"

אחרי הדיווחים על גישושים של יו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן למעבר למפלגות אחרות, בעיקר 'יש עתיד' של יאיר לפיד, התייחסה הערב (מוצ"ש) סילמן לשמועות וטענה כי ההצעות שקיבלה היו דווקא ממפלגת הליכוד.

בראיון ל'חדשות 12' אמרה סילמן: "קיבלתי שתי הצעות בתקופה האחרונה – שתיהן היו לליכוד", אמרה סילמן והכחישה שהיה דיבור עם יש עתיד. יו"ר הקואליציה הבהירה: "ארוץ רק בימינה. נפתלי בנט ריסק את הקורונה, הצליח להעביר תקציב".

על ח"כ עמיחי שיקלי אמרה: "הוא באופן אישי חבר. ימינה היא משפחה בסוף. אני חושבת שנקבל על זה החלטה סיעתית יחד. הוא הצביע נגד התקציב, הוא מדבר כמי שלא מאמין במפלגה. כל נושא שיקלי ידון בסיעה בהמשך".

סילמן סיפרה על איומים שלטענתה ספגה: "עדיין מקבלת, עכשיו קצת פחות. מאז יום שישי אני מקבלת ברכות. לפני שבועיים היה לי מקרה חד פעמי – שבן אדם הטיח אותי לרכב. לפני שבועיים תפס אותי בן אדם אחרי שתדלקתי בתחנת דלק במודיעין והטיח אותי פיזית לרכב. הבנתי כמה מילים יכולות להיות מסוכנות. באותו רגע הבנתי שאני שמה את הכול בצד ושאנחנו מעבירים תקציב".

"לנו לא היה קושי. הקושי האמיתי היה שלא יהיה טעויות אנוש", הבהירה בהתייחסות לשורת ההצבעות. "הוכחנו שהצלחנו להוציא את הרכב מהבוץ. יש כאלה שנשארו בתוך הרכב. אנחנו עכשיו שועטים קדימה. בכל שבוע יש לנו אתגרים חדשים – לצלוח את ההצבעות, לשמור על הקואליציה. גם בבחירות על המשרות השיפוטיות שהיו חשאיות, עמדנו בהן בהצלחה מרובה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מתי, גב' סילמן, חלמת על כך? בליל שבת, או בשבת אחרי הצהריים, לאחר הצ'ולנט?? בכל אופן, כדאי מספק שתעשי 'הטבת חלום'…

היא התכוונה בטח ש"נפתלי בנט ריסק את המדינה ביחד עם הקורונה"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו