ראש העיר ניו יורק רוצה משכורת בביטקוין ולבטל את חובת המסכות

ראש העיר הנבחר של ניו יורק רוצה לבטל את החובה על תלמידי מוסדות החינוך לשהות כל היום עם מסכות קורונה • בנוסף, הצהיר אדמס בטוויטר כי את שלושת המשכורות הראשונות שלו, הוא רוצה לקבל באמצעות מטבעות וירטואליים

ראש העיר הנבחר של ניו יורק, אריק אדמס, שזכה בתמיכת החרדים במירוץ, הודיע כי הוא מעוניין לבטל את חובת עטיית מסכות הקורונה במוסדות החינוך. לדבריו, "המסכות מונעות מילדים לרכוש חברים ולפתח אינטואיציות חברותיות".

"אם נמצא דרך לעשות את זה בבטיחות, אשמח להיפטר מהמסכה. לא לראות חיוכים של ילדים? יש לזה השפעה גדולה", הסביר – תוך שהוא מדגיש כי הוא שמרן בנושאי בריאות וכי יעשה את הצעד רק בהתייעצות עם מומחים רפואיים.

אם לא די בכך, ראש עיריית ניו יורק הנבחר, אריק אדמס, עלה לכותרות בהיבט נוסף, אחרי שהודיע כי הוא מעוניין לקבל את שלוש המשכורות הראשונות שלו בביטקוין, אחרי שייכנס לתפקידו בינואר. "העיר ניו יורק תהיה מרכז תעשיית מטבעות הקריפטו ועוד תעשיות חדשניות אחרות שצומחות מהר", צייץ אדמס בחשבון הטוויטר שלו.

אדמס הדמוקרט אמר כי הוא רוצה להפוך את ניו יורק לעיר ידידותית למטבעות דיגיטליים, ורוצה להנפיק מטבע דיגיטלי ייחודי לה, כפי שנעשה במיאמי. בראיון לתחנת הרדיו של בלומברג, לאחר שניצח בבחירות ב-2 בנובמבר, הכריז אדמס על "תחרות ידידותית" מול ראש עיריית מיאמי פרנסיס סוארז, שהיה הראשון שהשיק מטבע קריפטו של עירו.

"יש לו מטבע של מיאמי שמצליח – אנחנו נבחן את הכיוון הזה", אמר אדמס בראיון לבלומברג ביום רביעי. הוא הוסיף כי יבחן "מה מונע את הצמיחה של ביטקוין ומטבעות קריפטו בעיר שלנו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אריינעפאלען ביי א נייע מישיגינער…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו