צילום: תיעוד מבצעי כב״ה צפון

סגן שר הבט"פ: "זוהי פגיעה בסמל שלטון, העבריינים יתנו על כך את הדין"

הפיצוץ גרם לנזק רב אך אין נפגעים. שוטרים שהגיעו למקום אספו ממצאים ופתחו בחקירה, הרקע לאירוע נבדק. סגן השר לביטחון פנים על התקרית: "זוהי פגיעה בסמל שלטון, העבריינים יתנו על כך את הדין". משרד הבריאות מסייע בחקירה

סגן השר לבטחון פנים, חבר הכנסת יואב סגלוביץ', התייחס לפיצוץ בלשכת משרד הבריאות בנצרת, ומסר כי "פגיעה בלשכת הבריאות בנצרת זו פגיעה בסמל שלטון. מדובר באירוע חמור. העבריינים יתנו על כך את הדין".

פיצוץ עז נשמע אמש בלשכה של משרד הבריאות בנצרת. במקום נגרם נזק רב, אך אין נפגעים. שוטרים שהגיעו למקום אספו ממצאים ופתחו בחקירה, הרקע לאירוע נבדק. ההערכה הראשונית היא שהפיצוץ נגרם ממטען חבלה.

בחושדים האחרונים אירעו כמה מקרי תקיפה של אזרחים נגד עובדי משרד הבריאות ועובדים במתחמי בדיקות קורונה, בין היתר ביישובים ערבים. אחד המקרים הקשים אירע לפני כחודש וחצי, כשעשרות בני אדם צרו על מתחם בדיקות קורונה בטייבה, איימו על חיי העובדים וירו זיקוקים.

הלשכה המחוזית בנצרת, כמו כל שאר לשכות הבריאות ברחבי הארץ, כפופה לשירותי בריאות הציבור – הזרוע במשרד הבריאות שעליה אחראית ד"ר שרון אלרעי פרייס. תושבים בעיר העריכו כי ייתכן שהרקע הוא פשיטות משטרתיות עם נציגי משרד הבריאות על שטחים חקלאיים באמצעות כלבים.

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו