Olivier Fitoussi/Flash90

מדינת טליבאן? גפני צרח על חברת הכנסת: "את אנטישמית!"

"מה שמעניין אותם זה לבנות מדינת טליבאן", אמרה ח"כ יוליה מלינובסקי מישראל ביתנו על החרדים • ח"כ גפני זעק בכאב: "כל החוקים וכל הנושאים של ליברמן זה נגד החרדים. זו מפלגה אנטישמית! אנחנו טליבאן? את אנטישמית!"

חברת הכנסת יוליה מלינובסקי ממפלגת ישראל ביתנו אמרה היום (רביעי) במהלך דיון במליאת הכנסת בקריאה לעבר הנציגים החרדים: "מה שמעניין אתכם זה לבנות מדינת טליבאן". חבר הכנסת משה גפני בתגובה כינה אותה "אנטישמית".

"ח"כ גפני, אני רציתי לשמור על כבודך אבל זה היה מיותר. כנראה שאין כבוד. כנראה שמה שמעניין אתכם זה לבנות מדינת טליבאן. כי מה שהטליבאן עשה דבר ראשון כשהשתלט על אפגניסטן הוא השחית דמויות נשים מהמרחב הציבורי. כנראה שזה מה שמעניין אתכם".

בתגובה עלה חבר הכנסת משה גפני לנאום ואמר: "איזה בושה זאת, שעולה פה אנטישמית כזאת, זאת מפלגה אנטישמית, את אנטישמית. עומדת פה חברת כנסת וקוראת לנו טליבאן, היא אמרה את זה פה", הדגיש ברקע הניסיון של מלינובסקי להיתמם כי לא אמרה את הדברים, למרות שהם מתועדים.

"יש מפלגה בכנסת שהמטרה שלה היא אחת – לא לאפשר לחרדים לחיות פה. כמו שהבוס שלה שיושב בממשלה, האוצר לא רצה שיהיה מס על כלים חד פעמיים אבל הוא דרש את זה בתוקף כי זה פוגע בחרדים".

גפני הוסיף וזעק בכאב: "איזה בושה זאת שעולה פה אנטישמית כזאת. טליבאן. זאת מפלגה אנטישמית. את אנטישמית. בושה וחרפה. אנחנו טליבאן?".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו