Hadas Parush/Flash90

מזעזע: מכתב השנאה שקיבל הח"כ לשעבר מהחבר הנאצי

עורך הדין ואיש הימין הוותיק והמוכר, חבר הכנסת לשעבר אליקים העצני, קיבל מכתב מחבר ילדות גרמני שהזדהה עם הנאצים, ובו איחולים ליום הולדתו ה-95 בליווי דברי שטנה נגד היהודים: "חברון היא פלשתין - יודן ראוס", נכתב

עורך הדין ואיש הימין הוותיק והמוכר, חבר הכנסת לשעבר אליקים העצני, ציין השנה את יום הולדתו ה-95, ולכבוד המאורע הוא קיבל מכתב מחבר ילדות שלמד איתו בגרמניה, והזדהה עם הנאצים. אותו חבר הזכיר כי גם היום, שנאת היהודים עדיין בוערת בגרמניה.

במכתב המיועד אל גיאורג (שמו הגרמני של אליקים), כתב הנאצי: "אני מאוד שבע רצון שאתה חי עדיין אחרי 95 שנה. נפלא. זיג הייל, מהעיר קיל. 1934". בצדו השני של המכתב כתב האיש: "חברון היא פלשתין – יודן ראוס. על החתום: פרידריך".

נכדתו של העצני, אשת הציבור והפעילה הימנית המוכרת שרה העצני-כהן, צייצה בטוויטר כי המכתב נשלח מארה"ב, וכי "הנאצי הזקן חי בארה"ב, לפי הבולים, ועדיין מספיק חשוב לו להשפריץ את השנאה החולנית שלו, שלא השתנתה, רק שינתה תירוץ".

"פעם זה היה גבלס סטייל, היום זה פלשתין סטייל. לפני 80 שנה הם צעקו 'יהודים לכו לפלשתינה', ועכשיו הם צועקים 'יהודים צאו מפלשתינה'. מקבלים אותנו רק במקום אחד: בקרמטוריום".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו