מבוכה לארגון השמאל: "המותקפים" התבררו כמחבלים

לאחר שנטען ע"י ארגון "יש דין" כי יהודים בחומש הכו "חקלאים", נחשף כי הפלסטיני "החקלאי" הפצוע הוא מחבל שדקר חייל וישב בכלא. בישיבה טוענים כי הותקפו בידי ערבים שהגיעו ליישוב והשליכו אבנים על התלמידים במקום

לאחר שבשבוע הקודם הותקפו תלמידי ישיבת חומש בידי ערבים אשר הגיעו ליישוב והשליכו אבנים על התלמידים במקום, שנאלצו להתגונן. הבוקר (שלישי) נחשף כי אחד מ"החקלאים" אשר תמונתו הופצה בידי ארגון השמאל הקיצוני "יש דין", תחת הכותרת "חקלאי שהותקף", הוא מחבל בשם מוחנאד סלאח שישב בכלא הישראלי לאחר שדקר חייל, כך עלפי פרסומים ערביים ברשת החברתית.

כזכור, ארגוני השמאל, בינהם ארגון "יש דין", הוציאו תמונות וסרטונים וטענו כי התלמידים תקפו "חקלאים", בעוד שאנשי חומש הבהירו והפיצו חומרים משלהם כי אותם ערבים הגיעו ליישוב ותקפו אותם.

ארגון השמאל הקיצוני 'יש דין'. העלה בדף הפייסבוק של הארגון פוסט שם מתפרסמת תמונתו של סלאח כשלצידה נרשם "זאת התוצאה של אלימות מתנחלים שמשתוללת באין מפריע נגד פלסטינים. זאת התוצאה של משטר אפרטהייד שמאפשר ומעודד התקפות על פלסטינים וגזל אדמותיהם". בהמשך הפוסט מציינים בארגון כי פעיל שלהם היה חלק מאותה קבוצה שהגיעה לאדמות הישוב חומש, שלטענתם בכלל שייכים לכפר בורקה.

אלא שכאמור מה שבארגון יש דין לא ציינו זה כי מוחאנד סלאח הוא מחבל שישב בכלא בגין פעולות טרור נגד ישראלים. כמו כן, לפני מספר חודשים כאשר שישה מחבלים ברחו מכלא גלבוע, פרסם סלאח דברי תמיכה באסירים. משתתפים נוספים באירוע התבררו כחלק ממשפחות של מחבלים ותומכי טרור.

בישיבת חומש מספרים כי בשעה שתלמידי הישיבה היו עסוקים בלימוד תורה נכנסו חמישה רכבים פלסטיניים לעבר הישיבה. בינתיים תלמיד שהיה מחוץ לישיבה ניסה להיכנס, אולם נתקל בפלסטינים. הוא ביקש סיוע מהתלמידים, והם הגיעו לעזור לו. ברגע שהתקרבו התלמידים יצאו הפלסטינים מהרכבים, התנפלו על תלמידי הישיבה, זרקו לעברם אבנים וניסו להכות אותם באלות. תלמידי הישיבה יצרו קשר עם כוחות הביטחון וניסו להרחיק את הפורעים.

ראש המועצה אזורית שומרון, יוסי דגן, אמר היום: "אין דבר שארגוני השמאל הקיצוני לא בוחלים בו, הארגונים משתמשים במחבל מורשע שישב בכלא משום שדקר חייל, בכדי לעשות דה לגיטימציה להתיישבות. ההשמצות הם לא רק נגד תושבי חומש ומתיישבי יהודה ושומרון אלא כנגד צה"ל ומדינת ישראל כולה. לא מפתיע שאחרי השימוש הנלוז בתמונתו של המחבל כדי להשמיץ את תלמידי ישיבת חומש, מיד הדבר ממונף כביכול לאלימות המתנחלים ולמשטר האפרטהייד".


"החקלאי הפצוע" מעודד טרור נגד ישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו