Olivier Fitoussi/Flash90

מנותק? ניר אורבך: "ימינה היא מפלגת שלטון – בסקרים פנימיים אנחנו במגמת עלייה"

ניר אורבך, טוען שאם בוחנים את המעשים של חברי ימינה בפועל, הוא מאמין שיש הישגים רבים: "אנחנו מפלגת שלטון של ראש ממשלה, צריך לזכור גם את זה. כשמסתכלים מה עשינו עד עכשיו ולקראת מה שאנחנו נקדם – אנחנו במקום טוב"

יו"ר סיעת ימינה, חבר הכנסת ניר אורבך אמר הצהריים (שלישי) באולפן 'סרוגים' כי ההתנהלות של הממשלה לא תוגדר לפי האופוזיציה: "12 שנות השלטון הם היו, פתאום עכשיו כל הדברים נעשו דחופים".

בנוגע להתנהלות של ימינה בתוך הקואליציה, אמר חבר הכנסת ניר אורבך כי: "אנחנו 'המבוגר האחראי'. אנחנו לא יכולים על כל דבר שלא נראה לנו מרד כמו רע"מ".

ניר אורבך, טוען שאם בוחנים את המעשים של חברי ימינה בפועל, הוא מאמין שיש הישגים רבים: "אנחנו מפלגת שלטון של ראש ממשלה, צריך לזכור גם את זה. אנחנו יודעים מה הכוח שלנו ומה המגבלות. כשמסתכלים מה עשינו עד עכשיו ולקראת מה שאנחנו נקדם – אנחנו במקום טוב"

אורבך הודף את הביקורת שלימינה אין קווים אדומים ותומך במשמעת של חברי סיעתו: "ההתנהלות שלנו בקואליציה היא אחרת, אנחנו "המבוגר האחראי".

"אנחנו לא יכולים על כל דבר שלא נראה לנו מרד. למה רע"מ כן? הם לא מפלגת שלטון, היא רחוקה מזה והדברים שהיא משיגה לציבור שלה, רחוק ממה שאנחנו משיגים לציבור שלנו".

על רקע פתיחת מפקד מפלגת 'הציונות הדתית', אורבך בטוח שהתמיכה במפלגתו חזקה והציבור הדתי-לאומי לא ינהר אחרי סמוטריץ': "יש לנו את הסקרים שלנו שאנחנו נמצאים שם במקום אחר לגמרי, המגמה היא עלייה. הקהל שלנו זה הציונות הדתית, זה הימין. אגב גם ימין אידיאולוגי וגם ימין יותר רך, יש לנו מנעד רחב. אנחנו ניבחן לפי המעשים".

"זה שסמוטריץ' קרא לעצמו 'הציונות הדתית', זה לא ניכוס של הציונות הדתית באמת. "האיחוד הלאומי" מייצג פלח מאוד מסוים, אפילו לא את נעם ובן גביר. שיהיה להם 100 אלף מתפקדים, תבוא ונדבר. אני חושב שהציונות הדתית כתנועה לא תבוא למפקד הזה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אנחנו (הציבור) יודעים מה המגבלות שלכם אבל לא יודעים מה המעלות שלכם
אולי יתכבד כבודו ויאמר לנו מה המעלות שלכם?

לא מנותק, הזוי.
כנופיית הנוכלים הזו עשתה יד אחת עם אויבי ישראל מבית ומחוץ בכדי להרוס את כל היקר לעם היהודי, מה זה בסך הכל עוד כמה שטויות שהוא מפריח לחלל האוויר אחרי כל השקרים שהם פיזרו?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו