Avshalom Sassoni/Flash90

הרצוג לגופים הרפורמים ונשות הפרובוקציה: "יש לנהוג באחריות ובאיפוק"

במסגרת מאמציו להביא לרגיעה בכותל, נשיא המדינה נועד עם נציגי הארגונים המייצגים את נשות הפרובוקציה בכותל המערבי: ״הכותל הוא מקום קדוש אליו נשואות עיני כל העם היהודי בארץ ובתפוצות ויש לנהוג באחריות ובאיפוק״, אמר

נשיא המדינה יצחק הרצוג נועד היום (רביעי) עם ח״כ גלעד קריב, ח״כ אלון טל, נציגים מהתנועה הרפורמית בישראל, התנועה המסורתית בישראל וארגון ׳נשות הכותל׳, ודן עמם בעניין התפילות ברחבת הכותל, זאת לאחר שבתקופה האחרונה נשות הפרובוקציה מנסות לשנות את הסטטוס קוו במקום בתמיכת ממשלת בנט.

הפגישה התקיימה בהמשך להודעת לשכת הנשיא מהחודש שעבר בדבר יוזמת הנשיא לדיאלוג ולהובלת תהליכים בראשותו של מנכ״ל בית הנשיא בנושא התפילה ברחבת הכותל. בפגישה השתתפו גם מנכ״ל בית הנשיא אייל שויקי והיועצת המשפטית של בית הנשיא עו״ד אודית קורינלדי-סירקיס.

בפגישה שמע הנשיא את עמדותיהם והצעותיהם של נציגי התנועות השונות. הנשיא שב והדגיש כפי שהוא אומר באופן עקבי לכל המעורבים בנושא כי הוא שואף להביא להרגעת הרוחות בכדי למנוע שנאת חינם בשריד בית מקדשנו.

בהודעה מטעם הרצוג נכתב כי "הנשיא גינה כל סוג של אלימות פיזית ומילולית והוסיף כי הכותל הוא מקום קדוש אליו נשואות עיני כל העם היהודי בארץ ובתפוצות ויש לנהוג באחריות ובאיפוק ולנסות למצוא נתיבות שלום בין כל החלקים בעמינו בארץ ובתפוצות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

דיאלוג?! צריך לגלגל אותם מכל המדרגות!

זה לא שנאת חינם..
עד שיש את מי לשנוא עם הכשר..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו