Yonatan Sindel/Flash90

רמז לבאות? במשרד החוץ יוצאים נגד השגריר מהליכוד שמונה עוד בימי נתניהו

הגורמים הבכירים במשרד החוץ טוען כי השגריר ארדן "עושה הכול כדי שיפטרו אותו", ומוטל ספק ביכולתו להישאר בתפקיד השגריר. "הוא שולח מסרונים לחברי מרכז הליכוד, התראיין ללא אישור לישראל היום", אמרו בכירים במשרד

שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, שמונה עוד בימי ממשלת בנימין נתניהו, עדיין מכהן בתפקיד השגריר גם לאחר השבעת ממשלת בנט. הערב (רביעי) פורסם כי גורמים בכירים במשרד החוץ טוען כי ארדן עוסק בביצוע "מהלכים פוליטיים", על אף שהתעקש כי ימשיך לעסוק בתפקיד השגריר במקצועיות.

על פי הדיווח ב'חדשות 12', הגורמים הבכירים במשרד החוץ טוען כי השגריר ארדן "עושה הכול כדי שיפטרו אותו", ומוטל ספק ביכולתו להישאר בתפקיד השגריר.

"הוא שולח מסרונים לחברי מרכז הליכוד, התראיין ללא אישור לישראל היום, ועושה הצגות לבייס כל היום – במקום לעבוד", הוסיף הבכיר במשרד החוץ נגד שגריר ישראל באו"ם.

בהמשך לדברי הבכירים, אלון אושפיז, מנכ"ל משרד החוץ, קיים שיחת הבהרה קשה עם השגריר באו"ם שבה הסביר ארדן שהוא לא רואה את הדברים כפי שנטען. ומכאן, במשרד החוץ החליטו לפעול בצעד נוסף, לפיו הם יפנו לנציבות שירות המדינה כדי שיבדקו את תפקודו של ארדן: "נדרוש בדיקה אם פועלו של ארדן עולה בקנה אחד עם מעמדו כעובד ציבור".

עוד דווח ב'חדשות 12' כי ההחלטה של משרד החוץ היא מעין הכנה של הקרקע לפיטוריו של ארדן. מסביבתו של השגריר ארדן נמסר: "השגריר ארדן פועל יומם וליל כדי לייצג את ישראל באו"ם באופן ממלכתי, בצורה טובה ופעילותו זוכה להערכה רבה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הקשר הלא מובן בין הזירה הפוליטית לזירה המדינית נובע כנראה מכך
שפעם שעברה בנט דיבר באו"ם על הממשלה שלו והוא רוצה נציג שיפעל שם לטובתו..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו