מוחמד סלימה

תומך ב"שהידים" ושוהה בלתי חוקי: זה המחבל שביצע את הפיגוע בשער שכם

מדובר בצעיר ערבי העונה לשם: מוחמד סלימה, בן 25 מסלפית שהביע תמיכה בשהידים. פרופיל ישן שהיה פעיל בעבר בפייסבוק, הוא פרסם לאורך השנים פוסטים שבהם תמך בהרוגים בעימותים עם כוחות הביטחון הישראליים

שעות לא רבות אחרי פיגוע הדקירה שאירע בשער שכם בירושלים – נחשפים פרטים חדשים על המחבל. על פי הדיווח ב'חדשות 12' מדובר בצעיר ערבי העונה לשם: מוחמד סלימה, בן 25 מסלפית שהביע תמיכה בשהידים, הוא המפגע שדקר את אברהם אלמליח בן ה-20, שנפצע בינוני בפיגוע.

עוד על פי הדיווח, בחשבונות הפייסבוק של המחבל שעומד מאחורי הפיגוע, הוא נהג לפרסם פוסטים שמביעים תמיכה במפגעים. רק בספטמבר האחרון הוא פרסם תמונה של זכריא זביידי ומוחמד עראדה, לאחר שהשניים נתפסו, וכתב: "אתם חופשיים למרות ההגבלות שלכם. אנחנו האסירים כוכבי השמיים".

בפרופיל ישן שהיה פעיל בעבר בפייסבוק, הוא פרסם לאורך השנים פוסטים שבהם תמך בהרוגים בעימותים עם כוחות הביטחון הישראליים. באחד מהם כתב סלימה כי הוא "שהיד ברשימת המתנה".

בניגוד לשני הפיגועים האחרונים שאירעו בשבועיים האחרונים במזרח ירושלים – המחבל הפעם הוא לא תושב במקום, אלא מעיירה בשומרון שסמוכה לאריאל. סלימה היה מוכר למערכת הביטחון, לאחר שנעצר בין השנים 2020-2019 – בגין הסתה לאלימות וישב שנה בכלא הישראלי.

מדובר בשוהה בלתי חוקי שהוגדר ללא שיוך ארגוני – דבר שתומך בכך שמדובר בפיגוע של מפגע בודד. על פי ההערכות בישראל, יש מדי יום 40-30 אלף שוהים בלתי חוקיים, מרביתם פועלים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שטן בהיתגלמודו צריך לירוק לו על הפנים

לא משאירים מחבלים בחיים

איזה יופי עוד נחש עבר לעולם שכולו רע

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו