Tomer Neuberg/Flash90

"הצלנו את המחנה הלאומי מהחלילן מבלפור": 'תקווה חדשה' קיימה כנס ראשון

סער תקף את נתניהו במהלך נאום בוועידת תקווה חדשה: "הציעו לי לכהן ראשון ברוטציה וסירבתי. ישראל שנחטפה למען אינטרסים אישיים של אדם אחד" • סער הוסיף ותקף את תומכי הליכוד: "הם חיים בסרט. הם תקועים בסרט רע של פעם"

בצל הסקרים האחרונים, לפיהם תקווה חדשה לא עוברת את אחוז החסימה, נערך כנס ראשון של ועידת המפלגה, באיירפורט סיטי. מגמת הדשדוש בסקרים נמשכה גם הערב, כשלפי סקר של חדשות 12 תקווה חדשה לא עוברת את אחוז החסימה. זאת, לאחר שבבחירות האחרונות קיבלה שישה מנדטים.

בכנס השתתפו שרי תקווה חדשה יפעת שאשא ביטון, זאב אלקין ויועז הנדל, הח"כים צביקה האוזר, שרן השכל, בני בגין, מאיר יצחק הלוי ומיכל שיר, ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה וראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך ויו"ר מועצת ישע, דוד אלחיאני, המזוהים עם סער והמפלגה.

בנאומו אמר יו"ר המפלגה שר המשפטים גדעון סער: "לא ידעתי מה יילד יום, אבל בחרתי באומץ ולא בפחדנות. רק תקווה חדשה ככח פוליטי מגובש במרכז – ימין, כמפלגה פטריוטית וממלכתית הפועלת לטובת המדינה, השומרת על ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית – תוכל להבטיח שלא יוכלו לקחת מאיתנו את החלום".

"ואנחנו גם הצלנו את הכבוד של המחנה הלאומי בישראל, שפסע ברובו בעינים עצומות אחרי החלילן מבלפור תוך התנתקות מכל ערכי היסוד עליהם גדלנו. עשינו את המעשה הערכי הנכון. אני יודע להגן על ישראל ואזרחיה. מריכוז כח. מקיצוניות. משרירות – לב. מפגיעה בלתי מוצדקת".

"הם עצמם מבינים היטב שאנחנו הסכר. אבל הם עדיין לא מבינים את השינוי העמוק שהבאנו. הם חושבים שיש כאן משהו זמני. הם מספרים לעצמם שבפעם הבאה (שמעתם את זה ארבע פעמים ברציפות) הם יביאו 61 מנדטים "מלא מלא". הם חיים בסרט. הם תקועים בסרט רע של פעם".

"לא תצליחו לשבור אותנו. אנחנו פה ולא הולכים לשום מקום. אנחנו אף פעם לא נרים ידיים כי אנחנו נלחמים על העתיד של הילדים שלנו ועל חלום הדורות. ישראל חזקה מתקדמת, מודרנית, שלא שבויה בידי קיצוניים. ישראל בלי מכלאות. עם "שופטים בירושלים". עם המילה צדק ועם החתירה לצדק. מדינה יהודית ודמוקרטית, השומרת על החירות והשוויון".

בסיום דבריו הצהיר: "אני נחוש לבסס את "תקווה חדשה" כמפלגה עם מוסדות מתפקדים ופעילות. הועידה הזאת תכונס לדיונים ולהכרעות נדרשות בהמשך דרכנו. בחודשים הבאים אשקוד על הקמת מוסדות המפלגה, לצד הערכות לבחירות להסתדרות ולרשויות המקומיות. כנבחר ציבור – תמיד האמנתי בשטח. ואני מתכוון לבנות את תקווה חדשה בשטח, ביחד איתכם".

הנשיא הרצוג יברך את גדעון סער ומפלגת תקווה חדשה באירוע ועידת היסוד של המפלגה. ״מברך על קיום הוועידה הזאת״, אמר הרצוג. לדבריו, "כל ועידה מפלגתית היא חגיגה לדמוקרטיה, פעם זה היה סטנדרט בפוליטיקה הישראלית".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אלו פרפורי גסיסה פוליטית של תקווה לנקמה..

בינתיים מי שחי בסרט זה הליצן הזה שמסתכל על אחוז החסימה מלמטה בזמן שרבע מהכנסת זה מפלגת הליכוד. העם רוצה את נתניהו והעם יקבל את נתניהו והוא עם החבר הנוכל שלו יכולים ללכת הביתה ולעזוב אותנו בשקט

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו