Olivier Fitoussi/Flash90

לאחר הטענות על גניבת התכניות: בנט יפצה את יועצו בבחירות – הסכום יישאר חסוי

הפשרה הגיעה לאחר משא ומתן ממושך בין השניים, כאשר בנט והיועץ רייטר הגיעו להסכמות שישאירו את הסכסוך מחוץ לכותלי בית המשפט. לבקשת ראש הממשלה, סכום הפיצוי ופרטים נוספים מההסכם יישארו חסויים

ראש הממשלה נפתלי בנט הסכים היום (שני) לשלם ליועץ שלו בבחירות אודי רייטר סכום כספי כפיצוי על תכנים שהוא לקח ממנו ללא הסכמתו.

על פי הדיווח ב'חדשות 12' הפשרה הגיעה לאחר משא ומתן ממושך בין השניים, כאשר בנט והיועץ רייטר הגיעו להסכמות שישאירו את הסכסוך מחוץ לכותלי בית המשפט. לבקשת ראש הממשלה, סכום הפיצוי ופרטים נוספים מההסכם יישארו חסויים.

טענתו המרכזית של בנט לאורך הדרך הייתה כי לא היה מדובר בייעוץ ולא הובטח לרייטר תשלום כספי. אולם, נראה שבסופו של דבר העדיף ראש הממשלה לפתור את המחלוקת במשא ומתן.

הייעוץ של רייטר בבחירות כלל מספר תכניות, בהן תוכנית "סינגפור" ו-"טבעת סטרילית", שכונתה על ידי בנט "ישראל נקייה מקורונה". הראשונה עסקה בנושאים כלכליים – והשנייה כללה מודל למאבק בקורונה.

על פי הדיווחים ראש הממשלה נפתלי בנט השתמש באותם המסרים שהיועץ העניק לו בלא לתת תמורתן תשלום. הדברים הגיעו מיד עם תחילת כהונתו של בנט לראש הכותרות וכעת נראה שהם הגיעו להסכמות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו