Olivier Fitoussi/Flash90

השרים ידונו באבטחת משפחתו; נתניהו שיתף פוסט של 'קריים מיניסטר'

ועדת השרים לענייני שב"כ צפוי להתכנס ביום ראשון הקרוב כדי לדון באבטחה על ילדי ורעיית ראש הממשלה לשעבר • נתניהו פרסם פוסט של תנועת השמאל הקיצונית שנלחמה בו, תוך שהוא טוען כי מדובר באיום ישיר על חיי משפחתו

ועדת השרים לענייני שב"כ צפוי להתכנס ביום ראשון הקרוב כדי לדון באבטחה על ילדי ורעיית ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. משפחת נתניהו דורשת להמשיך את האבטחה על הילדים יאיר ואבנר, ועל שרה נתניהו – כך פורסם היום (חמישי) ב'כאן חדשות'.

לפי הדיווח, בשלהי כהונתו של בנימין נתניהו כראש ממשלה, ובלחץ לשכתו, הוארך משך האבטחה לשנה מתום כהונתו. אך עם כינונה של הממשלה החדשה, הוועדה החליטה לאמץ את המלצת שב"כ ולקצר את תקופת האבטחה על רעיית ראש הממשלה לשעבר שרה נתניהו ועל ילדיהם, יאיר ואבנר, כך שזו תימשך חצי שנה.

בתגובה, פרסם ראש האופוזיציה נתניהו את ההודעה הבאה: "הערב פירסמה תנועת "הדגלים השחורים" בעמוד הפייסבוק הרשמי שלהם איום ישיר על משפחת נתניהו. ביום ראשון יתקיים בועדת שרים דיון בנושא אבטחתם".

לפי נתניהו, "קבוצת הדגלים השחורים ותנועת קריים מיניסטר הן קבוצות אלימות, שנגד חלק מהעומדים בראשן הוגש כתב אישום בגין הסתה לרצח בני משפחת נתניהו, כולל פעיל השמאל חיים שדמי, שתועד כשהוא קורא להשליך בקבוק תבערה על מעון ראש הממשלה ולשרוף אותו על יושביו – ראש הממשלה לשעבר נתניהו ומשפחתו. הוא גם השמיע איום ישיר כנגד יאיר נתניהו וקרא לעברו: "אנחנו יודעים למה אתה צריך מאבטחים. יום אחד תהיה בלי מאבטחים, אין לדעת".

"הכתובת נמצאת על קיר הפייסבוק – ואסור להתעלם ממנה!" – התריע נתניהו. יצוין כי מאז שינו את ניסוח הפוסט, והבהירו כי מדובר בצפי להפתעות בנוגע להחלטה שתתקבל, בשאלה אם לאבטח את בני המשפחה או לא.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לשמאל מותר הכל הם מייצרים את החוק ואת מה נקרא יושר ואמת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו