Yonatan Sindel/Flash90

החשודה בפיגוע הדקירה טענה בחקירה: "זו לא אני שמופיעה בתיעוד"

בית המשפט האריך היום את מעצרן של שתי קטינות, אחת החשודה בביצוע פיגוע הדקירה אתמול בירושלים, והשנייה בסיוע לה ובשיבוש הליכי משפט - אלא שהחשודה בהיותה המחבלת מכחישה כל קשר וטוענת כי לא היא מופיעה בתיעוד הפיגוע

הנערה בת ה-14 שנעצרה בבית ספרה בחשד לביצוע פיגוע דקירה בשכונת שמעון הצדיק בירושלים, בו נפצעה תושבת השכונה, מכחישה את המיוחס לה. "זו לא אני שמופיעה בתיעוד", אמרה לשוטרים בחקירתה. כך פורסם הלילה (חמישי) בחדשות הערב בכאן 11.

היום הוארך מעצרה של החשודה בחמישה ימים, וכך גם מעצר של חשודה בסיוע לתקיפה. לפי החשד, הנערה השנייה החביאה את התיק של החשודה המרכזית בדקירה, ולכן חשודה בסיוע למחבלת ובשיבוש הליכי משפט.

עוד דווח הערב בכאן חדשות כי בעקבות הדקירה והמתיחות בשכונה, המשטרה שוקלת להחזיר את נקודת מג"ב שהייתה ממוקמת בשייח ג'ראח. אתמול המשטרה העבירה כוחות לתגבור בשני אזורים בירושלים – שייח ג'ראח והעיר העתיקה. במשטרה חוששים מהמשך העימותים ומפיגועי השראה נוספים בימים הקרובים.

כזכור, בפיגוע נפצעה באורח קל אישה תושבת השכונה, שפונתה לבית החולים כאשר מצבה יציב. האישה, שנדקרה לעיני ילדיה אותם ליוותה למוסדות החינוך בשעת בוקר, שוחררה עוד באותו היום ושבה לביתה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

טענה ערבית ידועה בבתי משפט… זה בכלל בן דוד שלי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו