Olivier Fitousi/Flash90

בן גביר חושף: "זה מה שהציעו לי אם אסכים להקמת ממשלה עם מנסור עבאס"

איתמר בן גביר סיפר בראיון מיוחד כי פנו אליו גורמים בכירים והציעו לו כל תפקיד שירצה במטרה שיסכים לשבת עם מנסור עבאס בממשלה. בראיון הוא תקף את החכי"ם הערביים: "הם אויב מבעבע שנמצא כאן - אני לא גזען"

יו"ר עוצמה יהדות המכהן כיום כחבר כנסת מטעם מפלגת 'הציונות הדתית' – איתמר בן גביר, מצליח מאז הקמת הממשלה לתפוס כותרות ולהיות הסממן הימני החזק בכנסת ישראל. לפני הקמתה של הממשלה הוא התנגד נחרצות לשיתוף פעולה עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס וכעת הוא חושף מה באמת התרחש שם מאחורי הקלעים.

בראיון מיוחד שהעניק בן גביר ל'חדשות 12' הוא סיפר כי "אני יכול להגיד בוודאות מוחלטת שהגורמים הבכירים ביותר אמרו לי בצורה מפורשת שאם אסכים לממשלה עם מנסור עבאס, אוכל לקבל כל תפקיד של שר במדינת ישראל, למעט שר הביטחון, שר החוץ, שר האוצר ושר המשפטים", בן גביר הוסיף, "הם לא ציינו את התיק לביטחון פנים, אבל לדעתי גם לזה היו אומרים לי לא".

בן גביר התייחס לעמדתו בסוגיה הפלסטינית ואמר כי "מי שלא נאמנים הם אלה שרוצים לפגוע ביהודים באשר הם יהודים. שמרימים ידיים על חיילים, זורקים אבנים על שוטרים, מתפרעים, מסיתים או כותבים ברשתות שצריך לחסל יהודים".

"הם אויב מבעבע שנמצא כאן. ההוכחה שאני לא גזען היא שהראשון שאני רוצה לזרוק מכאן הוא עופר כסיף, יחד עם אלה מנטורי קרתא שמחבקים את נשיא אירן. הייתי שולח אותם במטוס במושבים הראשונים".

בן גביר תקף: "אני רואה את האויבים האלה יום יום בכנסת", הוא מתאר. "הרבה פעמים במליאה אחד צועק על השני וכולם מתפוצצים על כולם, ואז אתה יוצא החוצה ורואה אותם צוחקים ומתבדחים והכול סבבה. אצלי זה לא משחק, כשאני רואה אותם הם עוברים לצד השני. אני לא מדבר רק על אחמד טיבי, עופר כסיף ואיימן עודה, אלא גם על מנסור עבאס. בנט משתף פעולה עם אויבים".

"אני לא חושב שכל מי שהצביע לטיבי או עבאס אוטומטית מזדהה עם הדעות שלהם בעניין העם היהודי. חלק גדול מהערבים נאמנים למדינה, רוצים ללכת לעבודה ולהתפרנס, ומבחינתי אהלן וסהלן. תמיד כשאני בא לאבו גוש אני אומר לאנשים שם 'אם כל הערבים במדינה היו כמוכם, היה כאן מזמן שלום'. אבל אלה מתוכם, ולצערי הם לא מעט, שרוצים שהדגל והצבא יימחקו והאנשים שגרים כאן ייהרגו, למה שלא נשלח אותם מכאן?".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו