Yossi Aloni/Flash90

לוד: חבר מועצה מטעם הליכוד מציע טרנספר ליהודים בעיר

בתגובה להתפרעויות הערבים מציע אמיל חדד לקיים דיון במועצת העיר בנושא "פינוי מרצון של כל היהודים מרמת אשכול", לצד פינוי המכינה הקדם צבאית השוכנת ברמת אשכול לשכונה אחרת • ראש העיר: "מכתב מטופש של חבר מועצה משועמם"

אמיל חדד, חבר מועצת העיר לוד מטעם 'הליכוד', שיגר לראש העיר מכתב ובו דרש לקיים ישיבה שלא מן המניין כדי לדון בהרגעת הרוחות בעיר, שעברה את פרעות הערבים ועדיין סובלת מהתנהלות אלימה של ערביי העיר – תוך האשמת היהודים והצעה לפינויים מבתיהם.

הנושא הראשון, כלשונו, הוא "פינוי מרצון של כל היהודים מרמת אשכול". בנוסף, חבר המועצה מטעם סיעת הליכוד הציע לפנות את המכינה הקדם צבאית השוכנת ברמת אשכול לשכונה אחרת. הנושא השלישי בו ביקש לדון חדד הוא "איך אנחנו ממשיכים להתקיים בכבוד לבין הערבים כמו שב-50 שנה האחרונות".

ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו, תקף בחריפות את חבר המועצה אמיל חדד בתגובה: "מכתבו ההזוי של חבר המועצה אמיל חדד אינו על דעתי או מי מחברי המועצה. לפני 18 שנה הוציא מר אמיל חדד מכתב זהה לועדת הפנים של הכנסת ומשום מה הוא החליט למחזר אותו פעם נוספת. נמשיך לפתח את שכונת רמת אשכול לתושביה היהודים והערבים תוך שמירה על שכנות טובה".

הוא הוסיף: "במשטר דמוקרטי יש לכל איש ציבור אפשרות להביע דעה גם אם היא זו שטות מוחלטת כמו במקרה הזה. המבחן הוא האם יקרה עם המכתב הזה משהו והתשובה היא כמובן לאו מוחלט, ואפילו לא דיון. ואגב יודגש כי אף אחד מ-18 חברי המועצה האחרים כולל 6 חברי האופוזיציה הערבים לא חתמו על הבקשה. לסיכום, זהו מכתב מטופש של חבר מועצה משועמם שקיבל ממני שיחת נזיפה חמורה ובה הבהרתי לו חומרת העניין".

5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סרקאזם נהדר, שבימין כמובן יפספסו.

תזרקו את החבר מועצה אמיל חדד ללבנון .לסוריה .לעזה

אפשר לעשות טרנספר מכל מדינת ישראל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו