דרמה באוויר: נוסע החל להשתולל – והמטוס נאלץ לנחות באתונה

נמל התעופה JFK

דרמה באוויר: נוסע החל להשתולל – והמטוס נאלץ לנחות באתונה

טיסה שהמריאה מניו יורק לכיוון ישראל, נאלצה לבסוף לנחות ביוון. נוסע, ככל הנראה שיכור, החל להתעמת עם הדיילים, מה שהכריח את הקברניט שכבר היה קרוב לישראל - לחזור אחורה. הנוסע הועבר לגורמי האכיפה

דרמה באוויר: היום (שני) בשעות הצהריים מטוס של חברת אמריקן איירלנס AA146, שהמריא מנמל התעופה קנדי בניו יורק לתל אביב, היה אמור להגיע לארץ היום בשעה 17:30 לערך. בפועל הוא נחת באתונה בירת יוון לאחר שבעיצומה של הטיסה אחד הנוסעים, אזרח ישראלי שהתבקש לשבת במושב, סירב להישמע להנחיות של הדיילים ואף התעמת איתם.

אנשי הביטחון ששהו על הטיסה, הורו לקברניט והוא עדכן את מגדל הפיקוח היווני, ביקש שהמשטרה תחכה לנוסע, והוא נעצר אחרי הנחיתה. לקראת 18:40 המריא המטוס לנתב"ג. על פי עדויות של הנוסעים שהיו במטוס הנוסע השתולל והתפרע עד כדי סיכון ביטחון הנוסעים וצוות המטוס. ככל הנראה, הנוסע היה שיכור.

העימות בין הנוסע לדיילים התרחש כשהמטוס כבר היה במרחק שעה מנתב"ג, ובכל זאת החליט צוות הטייסים לשוב אחורה לכיוון צפון-מערב ולנחות ביוון. המטוס, מדגם בואינג 777, שהה על הקרקע במשך כשעתיים עד שהנוסע ומזוודותיו הורדו ממנו.
האירוע גרם להתארכות הטיסה, והצוות היה עלול לחרוג משעות העבודה המותרות לו על פי החוק ונוהלי התעופה. לו השהייה על הקרקע ביוון הייתה מתארכת – הנוסעים היו נאלצים להישאר באתונה.

מחברת אמריקן איירלנס נמסר: "טיסת אמריקן איירלינס 146 לתל אביב נאלצה לנחות באתונה ולהוריד נוסע ישראלי שלא נשמע להנחיות הבטיחות של צוות המטוס. הנוסע הורד באתונה והמטוס המריא בדרכו לתל אביב. החברה מודה לצוות המטוס על הניהול המקצועי של האירוע ומתנצלת בפני הנוסעים על אי הנוחות שנגרמה להם".

5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חולה נפש!!!!!

דבר אחד רואים מן התגובה:
המתפרע לא היה חרדי… אחרת אין ספק מה היה קורה אז…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו