Olivier Fitoussi/Flash90

מה קורה בסביבת רה"מ בנט? שלוש עובדות עוזבות את תפקידן בלשכה החשובה

על פי הדיווח המעניין, כבר תקופה ארוכה שיחסי העבודה בתוך הלשכה החשובה ביותר במדינה, לשכת ראש הממשלה, עכורים במיוחד. כעת נודע כי שלוש עובדות נוספות עוזבות בימים אלה את תפקידן בלשכה. הסיבה: אווירה לא טובה וכעורה

שלוש עובדות אשר עבדו עד עתה בצמוד לראש הממשלה נפתלי בנט בלשכתו הודיעו על עזיבתן כבר בימים הקרובים. על פי הדיווח ב'ישראל היום' מדובר בעזיבה נוספת לאחר ששני עובדות כבר עזבו את הלשכה לפני שלושה חודשים.

על פי הדיווח המעניין, כבר תקופה ארוכה שיחסי העבודה בתוך הלשכה החשובה ביותר במדינה, לשכת ראש הממשלה, עכורים במיוחד. כעת נודע כי שלוש עובדות נוספות עוזבות בימים אלה את תפקידן בלשכה. הסיבה: אווירה לא טובה.

העיתונאי יהודה שלזינגר דיווח כי למעשה, כבר לפני שלושה חודשים עזבו שתי עובדות את לשכת ראש הממשלה, ובימים הקרובים יעזבו עוד שלוש עובדות את עבודתן.

לטענת לשכת ראש הממשלה מדובר בשינויים בנסיבות אישיות, אך גורמים הבקיאים במתרחש בלשכה אומרים כי הסיבה לעזיבה היא סביבת עבודה קשה שנגררת לריבים, ויכוחים, חילופי האשמות, אווירה עכורה וקשיים לעבוד ביחד.

לאחרונה פרסם יעקב ברדוגו ב"ישראל היום" על הטלטלות בלשכת בנט וגם על ההתדרדרות ביחסים עם שותפתו הקרובה, איילת שקד. ברדוגו דיווח על התעצמות מעמדה של היועצת שמרית מאיר בלשכת ראש הממשלה, ולהפיכתה לדמות הקרובה ביותר לבנט.

גורמים בלשכה סיפרו כי היא מעורבת באופן פעיל בעבודת הלשכה, ועוצמתה ברורה ושרירה גם מול הצוותים המקצועיים – ובכלל זה המל"ל, ששמרית במידה רבה מעבירה את המלצותיו לראש הממשלה, ומשמשת מעין גורם מתווך ביניהם. לפי גורמים בלשכה, גם הודעות דוברות מועברות לעיונה ולאישורה לפני הפצתן, מה שמכעיס גורמים בלשכה.

5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אם זה היה קורה אצל ביבי התקשורת היתה עסוקה בזה כמה שבועות ועושה ראיונות עם הפקידות וכו'

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו