Avi Ohayon/GPO

קרע מדיני? הנשיא האמריקני ג'ו ביידן מסרב לשוחח עם ראש הממשלה בנט

על פי הדיווח שחושף את היחסים האמתיים בין בנט לבין הנשיא האמריקני, לפני שלושה שבועות נעשה ניסיון לקיים שיחת טלפון בין ראש הממשלה נפתלי בנט לבין הנשיא ג'ו ביידן אך הבקשה הזו לא נענתה מאז. בלשכתו של בנט הכחישו

מזה מספר שבועות שבבית הלבן לא נענים לבקשות ראש הממשלה נפתלי בנט לשוחח עם הנשיא האמריקני ג'ו ביידן, כך דווח הערב (שלישי) לראשונה ב'חדשות 13'.

על פי הדיווח שחושף את היחסים האמתיים בין בנט לבין הנשיא האמריקני, לפני שלושה שבועות נעשה ניסיון לקיים שיחת טלפון בין ראש הממשלה נפתלי בנט לבין הנשיא ג'ו ביידן אך הבקשה הזו לא נענתה מאז.

עוד דווח כי, ראש הממשלה מעוניין לקיים את השיחה ולהעלות את סוגיית שיחות הגרעין המתקיימות בתקופה זו בווינה שבאוסטריה. ברקע הדברים – השיחה הקשה של ראש הממשלה עם מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן.

בשיחה, ביקש בנט לדבר על סוגיית הגרעין אך מזכיר המדינה העלה את סוגיית הבנייה באזור עטרות. האמריקנים מוחים בכל פעם שמתפרסמת תוכנית בנייה מעבר לקו הירוק. השיחה התקיימה יומיים לאחר פתיחת שיחות הגרעין המחודשות בווינה.

ב'חדשות 13' דווח כי, גורם בסביבת ראש הממשלה הסביר כי לא הועברה בקשה רשמית לבית הלבן ולכן גם לא היה סירוב. מלשכת ראש הממשלה נמסר: "לא התבצעה כל פנייה רשמית לארגן שיחה בין ראש הממשלה לנשיא ארצות הברית. כשתתבצע פניה כזאת, אנו בטוחים שהיא תיענה בחיוב".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין בעיה לפיד יתקן…

אם זה היה קורה אצל ביבי בן כספית כבר היה מאשים אותו בקרע

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו