נתניהו וסער מתקוטטים שוב: "חוקים איראניים"; "נלחם למען ההסתה"

נתניהו וסער מתקוטטים שוב: "חוקים איראניים"; "נלחם למען ההסתה"

"אני קורא לכל אזרחי ישראל שהדמוקרטיה וחופש הביטוי יקרים להם להתייצב נגד החוקים הדיקטטוריים הללו בעוצמה ובתקיפות", אמר ראש האופוזיציה שהסביר מה הבעיה באותם חוקים • גדעון סער תקף בתגובה: "ביבי שוב משקר"

יו"ר מפלגת הליכוד וראש האופוזיציה יוצא הערב (חמישי) שוב למתקפה נגד החוקים המקודמים על ידי חבר הכנסת של מפלגת תקוה חדשה, עליהם הוא טוען כי מדובר בחוקים אנטי דמוקרטיים.

לפי נתניהו, "במסווה של חוק "נגד הסתה ברשתות החברתיות", גדעון סער מקדם חקיקה אנטי דמוקרטית שתצנזר את הרשתות החברתיות ותמנע את חופש הביטוי. החוק של סער מאפשר לשופטים סמכות נרחבת לצנזר פרסומים והבעות דעה ברשתות החברתיות, גם אם הם אינם פליליים".

"סער, שלא עובר את אחוז החסימה ומקבל אפס תמיכה ציבורית, מנסה להשתיק את הציבור הישראלי ויעלה את החוק לצנזור הרשתות החברתיות בוועדת שרים לחקיקה כבר ביום שני הקרוב".

נתניהו הוסיף כי "במקביל, הוא מקדם חוקים אנטי דמוקרטיים שמאפשרים חיפוש בבתי אזרחים ללא צו שופט ופסילת מועמדים לראשות הממשלה כנהוג באיראן ובסוריה".

"אבירי זכויות הפרט והדמוקרטיה, לצד העיתונאים בתקשורת, שותקים לחלוטין מול החוקים האיראניים האלה. אנחנו לא נשתוק וניאבק למען הדמוקרטיה. אני קורא לכל אזרחי ישראל שהדמוקרטיה וחופש הביטוי יקרים להם להתייצב נגד החוקים הדיקטטוריים הללו בעוצמה ובתקיפות".

סער הגיב: "ביבי שוב משקר. ראשית, תנאי להסרת התוכן הוא שהפרסום מהווה עבירה פלילית. ובנוסף לכך: קיום אפשרות ממשית לפגיעה בביטחונו של אדם, בטחון הציבור או בטחון המדינה. אין שום צנזורה על דיעות. ממשלת נתניהו הביאה חוק דומה לכנסת והעבירה אותו בקריאה 1. ביבי לא נלחם למען הדמוקרטיה, אלא למען ההסתה".

5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

השר לענייני נקמות, אולי תירגע קצת. קח אסיבל ותישן בשקט, ותיתן גם לנו לישון.
אולי אם כבר, נמנה אותך לקחת נקמה בגרמנים הרשעים יימח שמם, שהרגו את כל משפחת אבי ואמי הי"ד. הרי בנקמות אתה טוב, הו, אתה כל כך טוב בזה עד שאין עליך….!!

קצת דרך ארץ מר סער, ביבי מייצג 35 מנדטים ואתה מגרד את אחוז החסימה, אז בבקשה קצת ענוה לא תזיק לך, איזהו חכם המכיר את מקומו

סתם איש נקמן בלי מנדטים

סלף בוגדים ישדם
גדעון סער שבגד במחנה הלאומי שהחזיר את השמאל הקיצוני לשלטון בוגד גם בערכים בסיסיים
נקווה שנזכה לראות את מפלתו אחרי שנתן יד לרשעי ישראל
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה! ברגע שהוא שותף פעיל של ליברמן לפיד הוא חלק בלתי נפרד מהרוע

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו