אילסטורציה. Yaniv Nadav/Flash90

רעידת אדמה בעוצמה של 5.5 הורגשה בישראל; לא דווח על נפגעים או נזק

בימים האחרונים חווים ביוון גל של רעידות אדמה, אם כי חלשות יותר. הבוקר קמו ביוון ובישראל לרעידת אדמה עוצמתית יותר - אך לבינתיים לא דווח על נפגעים או על נזק. מקור הרעש היה באזור כרתים, בעומק של 75 קילומטרים באדמה

במכון הגיאולוגי בישראל מוסרים כי הבוקר נרשמה רעידת אדמה בעוצמה של 5.5 בסולם ריכטר, רעידה שהורגשה בישראל. מקור הרעש היה ביוון, והמכון הגיאולוגי האמריקאי מסרו כי הרעידה שם הייתה קצת חזקה יותר – עם 5.7 בסולם ריכטר. המיקום המדויק עדיין לא ידוע, אך הרעידה הייתה באזור האי כרתים.

לפי הדיווחים של אנשים ברשתות החברתיות הרעידה הורגשה בישראל, וביוון התעוררו הבוקר והרגישו אותה. בימים האחורנים קיימת פעילות ססמולוגית על פי הגיאולוגים. תושבים מתל אביב, יפו ובאר שבע – כתבו כי "הרגשנו בבית רעידה". לא ידוע על נזק או נפגעים בישראל וביוון. כך דווח ב'וואלה'.

הרעידה התרחשה הבוקר בשעה 7:08, ועל פי הגיאולוגים בימים האחרונים ישנם רצף של רעידות ביוון בעוצמה של 3.5 בערך, והבוקר הורגשה 'אפקט' של רעידה עוצמתית קצת יותר עם 5.7 בסולם ריכטר כאמור. הרעידה עצמה מתרחשת בעומק של 75 קילומטרים באדמה. ככל שהיא יותר קרובה לאדמה – היא כמובן מורגשת יותר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו