טראמפ במירוץ לנשיאות ב-2016. צילום: גייג' סקידמור

למרות אירועי ה-6 בינואר: טראמפ מוביל על פני מתחריו למועמדות לנשיאות

למרות אקורד הסיום הצורם שליווה את סיום כהונתו של הנשיא לעבר דונלד טראמפ, המצביעים הרפובליקנים, ברובם, רוצים לראות אותו שוב כמועמד לנשיאות מטעם המפלגה

בסקר שנערך בקרב מצביעי המפלגה הרפובליקנית ובדק את אחוזי התמיכה במועמדים האפשריים למרוץ לנשיאות מטעם המפלגה, נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, מוביל בפער עצום על המועמדים הרפובליקניים האחרים שככל הנראה ינסו לרוץ בבחירות המקדימות למועמדות מטעם המפלגה הרפובליקנית.

בסקר של סוכנות הידיעות 'רויטרס' בשיתוף עם מכון הסקרים 'איפסוס' מנצח טראמפ באופן בולט את מושל פלורידה הפופולרי, רון דסנטיס, ב-43 אחוזים. על פי הסקר, 54 אחוזים מהנשאלים, בוחרי המפלגה הרפובליקנית, מעדיפים את טראמפ כשדסנטיס מקבל 11 אחוזים.

סגן הנשיא לשעבר, מייק פנס, קיבל 8 אחוזים מקולות הנשאלים בסקר ואילו ניקי היילי, שגרירת ארצות הברית בעצרת האומות המאוחדות הגיעה למקום הרביעי עם ארבעה אחוזים. הסנאטור, שהסתכסך בעבר עם הנשיא, טד קרוז, קיבל שלושה אחוזים.

מושל ניו ג'רזי לשעבר כריס כריסטי הסנאטור מרקו רוביו ומושל מדינת טקסס גרג אבוט קיבלו כל אחד שני אחוזים בלבד מקולות הנשאלים. חשוב לציין כי איש מהמועמדים לא הכריז באופן רשמי על התמודדותו אך הם סומנו על ידי כלי התקשורת כמובילים בקרב תומכי המפלגה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו