Kobi Gideon / FLASH90.

"על חם": תושבי אביגיל תפסו פלסטינים עוקרים עצי זית ששתלו

בשבוע שעבר הגיעו פלסטינים לתושבי אביגיל, ועקרו להם מספר שתילים. אמש הם שתלו זאת מחדש - אך הפלסטינים הגיעו שוב ועקרו את השתילים. לטענתם, ניתן להרגיע את השטח רק באמצעות צווי הרחקה לפלסטינים ולפעילי השמאל

אמש (רביעי) לקראת השעה תשע בערב שתלו תושבי אביגיל בשנית את עצי הזית שהרסו פלסטינים. לא עברו דקות והם נעקרו שוב והפעם לעיני המשטרה. "לא עברה שעה משתילת עצי הזית שנעקרו על ידי פלסטינים בתחילת השבוע והם נעקרו שוב על ידי אותו אדם" טענו התושבים.

יוחאי דמרי, ראש מועצת חברון, טען כי הדרך היחידה להרגיע את הפלסטינים – היא רק באמצעות צווי הרחקה. "עזות המצח של הפלסטינים בעידוד ארגוני השמאל האנרכיסטים עברו כל גבול. אני קורא לתת צו הרחקה כולל לאנרכיסים ולפלסטינים המשתלטים על שטחי C מאזור אביגיל, רק ככה נרגיע את השטח" אמר דמרי.

לטענת התושבים, המשטרה לא מנעה את ההריסה ואף לא עצרה את הפלסטיני שעקר לעיניהם את העצים. הכוחות הגדולים שעמדו שם רק ניסו לחצוץ בין התושבים לפלסטיני אך לא מנעו את ההרס.

באותה העת עלו פעילי שמאל קיצוניים ופלסטינים נוספים, הניחו סלעים על כביש הגישה לאביגיל ושרפו צמיג באזור אך גם למעשים האלו לא ניתן מענה בטחוני למרות שהיוו סיכון לחיי אדם.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לפני שאנשים פה קופצים:
הרב אליהו זצ"ל ועוד מגדולי הרבנים, היו מתירים במקרים של צורך בכיבוש, לנטוע עצים בשמיטה ממש.

אסור לשתול בשנת שמיטה!!!!

תתי אדם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו