המאמצים לשחרור גופתו של לבן קוג'יאשווילי מקזחסטן: מקורבי הנשיא מסרבים

בשיחה שביצע סגן ראש עיריית אשדוד עם שגריר קזחסטן בישראל, עלה כי מקורבי הנשיא הקזחי לבינתיים מסרבים לשחרור גופתו של לבן שנהרג במהלך המהומות האלימות במדינה. משפחתו שמתגוררת באשדוד מנסה לסייע ולמשוך בחוטים

המאמצים להבאת גופתו של לבן קוג'יאשווילי לקבורה בישראל נמשכים הערב (מוצ"ש). מדובר כזכור בישראלי בן ה-22 שנהרג במהלך המהומות האלימות בקזחסטן, מירי שעדיין לא ידוע המקור שלו.

משפחתו של קוג'יאשווילי שמתגוררת באשדוד עדכנה כי סגן ראש העירייה, אלי נכט, שוחח עם השגריר הקזחי בישראל – ובמשרד החוץ מנסים לקבל את אישור השלטונות בקזחסטן להטסת גופתו של לבן לישראל. כך דווח ב'כאן חדשות'.

הטסת גופתו הייתה אמורה להתבצע היום, אך נדחתה לאור בעיות בקבלת האישורים בסביבתו של נשיא קזחסטן. לצורך כך, כשמשפחתו של לבן תקבל את האישור המיוחל – הם ישכרו מטוס פרטי מיוחד שיביאו לקבורה באשדוד.

"לא תיארנו לעצמנו שנמצא את עצמנו בתוך התופת הזאת" סיפרה משפחת קוג'יאשווילי. לטענתם, המצב בקזחסטן התדרדר בתוך ארבעה ימים בלבד ונהיה הפיכה קטסטרופלית. "כדור שלג" תיארו זאת במשפחה.

הוריו של לבן שוהים כעת בקזחסטן לעניני עסקים, שהייה שנהפכה לטרגדיה עם מותו. בישראל מנסים גם בני המשפחה למשוך בחוטים ולסייע בהטסת גופתו לישראל – דבר שנראה לבינתיים כלא אפשרי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו