צילום: תיעוד מבצעי מד"א

סמוך לבני ברק: הולך רגל כבן 70 נפצע באורח קשה מפגיעת רכב

התאונה, שהתרחשה בכביש 4 בין בני ברק לגבעת שמואל, כללה פגיעת ראש קשה של הולך הרגל החרדי - שנפצע באורח קשה מרכב חולף. פראמדיקים של מד"א טיפלו בו במקום, והעבירו אותו להמשך טיפול רפואי בבית החולים תל השומר

הולך רגל נפגע הערב (ראשון) בכביש 4, ממחלף בר אילן לצפון סמוך לכניסה לגבעת שמואל. הולך הרגל, חרדי בן 70, נפגע מרכב חולף והועף מספר מטרים הצידה מאזור התאונה. הנהג הפוגע עצמו לא נפצע, והמתין במקום עד להגעת כוחות ההצלה.

לאחר מספר דקות הגיעו לזירה חובשים ופראמדיקים של מד"א, שהחלו להעניק לו טיפול רפואי ראשוני במקום. כשהם הגיעו לזירת התאונה הוא שכב במרכז הכביש כשהוא מדמם בראשו, אך בהכרה. הוא פונה לבית החולים תל השומר להמשך טיפול רפואי.

מדוברות מד"א נמסר כי התקבל דיווח במוקד על הולך רגל שנפגע מרכב בכביש 4 ממחלף בר אילן לצפון, סמוך לכניסה לגבעת שמואל. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר גבר כבן 70 במצב קשה עם חבלת ראש.

החובשים של מד"א, עוזי פרלמוטר וישי ציטרון שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א, סיפרו: "הפצוע שכב במרכז הכביש במרחק של מספר מטרים מהרכב כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מחבלת ראש. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל קיבועים ועצירת דימומים. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי כשמצבו קשה ויציב".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו