התורמים לקמפיין המימון מדברים: "לא מדובר במשפט לנתניהו, אלא לכל הימין"

Yonatan Sindel/Flash90

התורמים לקמפיין המימון מדברים: "לא מדובר במשפט לנתניהו, אלא לכל הימין"

כ-1.6 מיליון שקלים הותרמו בתוך שש שעות לטובת מימון ההגנה המשפטית לראש האופוזיציה • תורמים מסבירים מדוע החליטו לתמוך במטרה זו • "היום הם רודפים את ביבי ומחר הם ירדפו מישהו אחר"

לאחר שש שעות מאז עלה היום (ראשון) קמפיין מימון להגנה המשפטית של ראש האופוזיציה נתניהו תרמו כבר כ-10,000 אנשים, כשהסכום הגיע לכ-1.6 מיליון שקלים.

בימין אומרים כי מדובר בהפגנת תמיכה חסרת תקדים במנהיג פוליטי. ב'ישראל היום' שוחחו עם תורם שהצטרף למימון ההמונים והסביר: "ראשית לא מדובר בראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו אלא בכל הימין, היום הם רודפים את ביבי ומחר הם ירדפו מישהו אחר. זו עיקר המלחמה שלנו ובזה צריך להילחם עד הסוף, אני גם קורא לנתניהו לא ללכת לעסקת הטיעון הזו".

תורם נוסף הסביר כי התרומה נובעת מ"הרצון לאפשר לראש הממשלה לשעבר להוכיח כי הפרקליטות תפרה לו תיקים על מנת להדיחו מהנהגת המדינה", כך לדבריו. "ככל שהדיונים והעדויות נמשכים רואים יותר ויותר את העבודה הרשלנית שנעשתה כאן, את התקדימים הבלתי נתפסים שכל מטרתם היא להרשיע אדם ולגרום להפיכה שלטונית", הסביר.

עוד הוסיף התורם: "אם מנדלבליט מונע מבנימין נתניהו, תוך ניגוד עניינים, לממן את ההגנה על שמו וחפותו, אז אני והציבור נעניק לנתניהו את סכום הכסף הדרוש. לצד זאת, אבין אם נתניהו ילך בסופו של דבר לעסקת הטיעון, כיוון שאין שום דרך שהוא יזכה למשפט צדק, הוא יורשע בכל מצב כי מדובר ביום הדין של כל המערכת המשפטית".

אזרח נוסף שתרם לקמפיין למרות שאינו איש ליכוד, אמר: "לא הצבעתי לביבי אף פעם, אבל אני חושב שהמאבק הזה והמשפט הזה, הם לא רק של ח"כ בנימין נתניהו, אלא זה קרב על הזהות של מדינת ישראל ועל הדמות שלה. לכן תרמתי סכום סמלי של 100 שקלים כי מה שעושים לח"כ נתניהו זה אסון וחרפה של ממש".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו